❌ zwiększoną liczbę sytuacji konfliktowych w komunikacji z Klientami premium,
❌ trudności w budowaniu wartościowych relacji z Klientami premium,
❌ niezadowolenie Klientów podczas negocjacji,
❌ niewystarczający poziom obsługi Klienta premium
…lub chcesz wznieść obsługę Klienta premium na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój umiejętności budowania trwałych i wartościowych relacji z Klientami premium.
✅ Zdolność do personalizacji usług i komunikacji, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających Klientów.
✅ Umiejętność przekraczania oczekiwań Klientów, tworząc wyjątkowe doświadczenia.
✅ Wzrost lojalności i retencji Klientów premium.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Zrozumienie Klienta Premium
Moduł 2: Personalizacja komunikacji z Klientem premium
Moduł 3: Przekraczanie oczekiwań Klienta
Moduł 4: Strategie negocjacyjne i rozwiązywanie konfliktów
Handlowców działających na rynku B2B, B2C.
Menedżerów i Dyrektorów Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży.
Właścicieli i zarządów firm.
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Wzrost lojalności i retencji Klientów premium.
Wzmocnienie wizerunku marki jako preferowanego partnera dla Klientów premium.
Zwiększenie konkurencyjności poprzez unikalne podejście do obsługi Klienta.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Skutecznie prowadzą negocjacje z Klientami premium.
Radzą sobie w sytuacjach konfliktowych z Klientami premium.
Budują długotrwałe i wartościowe relacje z Klientami premium.
Wprowadzają elementy obsługi, które wyróżniają się ponad standardowe rozwiązania.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie