Coachingowy styl zarządzania

Czy chcesz poprawić efektywność swojego zespołu i rozwijać talenty pracowników? Nasze szkolenie z umiejętności coachingowych dla menedżerów dostarcza praktycznych narzędzi i wiedzy, które pomogą stać się lepszym liderem.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz:

❌ niejasno określone cele oraz strategie ich osiągania w zespole,

❌ brak wiedzy menedżerów na temat tego, jak efektywnie wspierać pracowników w problematycznych momentach,

❌ niski poziom zaangażowania pracowników w kontekście własnego rozwoju

 
lub chcesz wynieść styl zarządzania na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Nauka efektywnych technik coachingu i umiejętności menedżerskich w tym zakresie.

✅ Rozwój umiejętności słuchania, zadawania pytań i prowadzenia rozmów motywujących.

✅ Zdobycie praktycznych narzędzi do stosowania coachingu w codziennej pracy menedżerskiej.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Rola menedżera jako coacha

        • Różne role menedżera w rozwoju pracowników: od mentora do inspirującego lidera.
        • Dobór adekwatnych narzędzi menedżerskich w zależności od etapu rozwoju pracownika.
        • Podstawy stylu coachingowego w pracy menadżera: kiedy i jak stosować.
        • Narzędzia coachingowe adekwatne do różnych etapów rozwoju zadania.
2

Moduł 2: Umiejętności i techniki coachingowe

        • Podstawowe umiejętności potrzebne w stylu coachingowym: zadawanie pytań, słuchanie.
        • Trzy poziomy słuchania i ich zastosowanie w coachingu.
        • Informacja zwrotna jako narzędzie coachingowe.
        • Mapa coachingu: identyfikacja stylów pracy i zastosowań w różnych sytuacjach.
3

Moduł 3: Coaching operacyjny

        • Etapy procesu coachingu operacyjnego.
        • Zasady kontraktowania celów w coachingu operacyjnym.
        • Praktyczny trening prowadzenia coachingu operacyjnego z wykorzystaniem metod CTS.
        • Zarządzanie trudnymi sytuacjami podczas prowadzenia coachingu operacyjnego.
4

Moduł 4: Rozmowy w stylu coachingowym

  • Rozwój umiejętności prowadzenia rozmów w stylu coachingowym.
  • Struktura rozmowy coachingowej: model GROW.
  • Ćwiczenie grupowe: analiza pułapek i dobre praktyki w coachingu.
  • Narzędzia dodatkowe wspomagające efektywność rozmów coachingowych:
    pytania kartezjańskie, skalowanie, „Rama jak gdyby”.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Menedżerów i liderów zespołów
pragnących rozwijać swoje zespoły poprzez wspieranie samodzielności, budowanie zaangażowania i rozwój kompetencji pracowników.

2

Pracowników HR i trenerów wewnętrznych
którzy chcą wdrażać coachingowe podejście w kulturze organizacyjnej i wspierać liderów w rozwijaniu ich umiejętności.

3

Osób zarządzających projektami
poszukujących sposobów na efektywne zarządzanie zespołem, uwzględniające indywidualne potrzeby i talenty członków.

4

Dyrektorów i osób na stanowiskach zarządczych
chcących wprowadzić nowoczesny i skuteczny styl przywództwa, który sprzyja budowaniu silnych, zmotywowanych zespołów.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost umiejętności menedżerskich w zakresie coachingowego stylu zarządzania, co przekłada się na lepsze zarządzanie zespołami.

Zwiększenie efektywności i motywacji pracowników dzięki zastosowaniu technik coachingu.

Rozwój kultury organizacyjnej opartej na wzajemnym szacunku, rozwoju i współpracy.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Dzięki użyciu modelu GROW, prowadzą efektywne rozmowy coachingowe z zespołem.

Lepiej rozumieją rolę menedżera w kontekście rozwoju pracowników.

Dobierają odpowiednie narzędzia menedżerskie, w zależności od etapu rozwoju pracownika.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie