Technologia i działanie systemów asystujących w praktyce

Nasze szkolenie pozwala zrozumieć działanie systemów w praktyce, skutecznie komunikować ich zalety oraz budować relacje oparte na zaufaniu i profesjonalizmie.

Przekonaj się, sprawdzając niniejszy program!
Forma realizacji: online
Czas trwania: 2 dni

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim salonie samochodowym obserwujesz:

❌ trudności w pełnym wykorzystaniu systemów asystujących – zespół nie potrafi w pełni wykorzystać nowoczesnych technologii, co wpływa na jakość obsługi klientów i sprzedaży,

❌ brak pewności w prezentacji nowoczesnych technologii – doradcy sprzedaży nie czują się pewni przy omawianiu systemów asystujących, przez co mogą mieć problem z przekonywaniem klientów,

❌ problemy z obsługą zaawansowanych systemów – pracownicy mają trudności z obsługą i diagnostyką systemów, co może opóźniać procesy serwisowe

 
…lub chcesz wynieść umiejętności związane z obsługą nowoczesnych systemów asystujących na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Doświadczenie podczas jazdy i zależności wobec działania systemów na drodze.

✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji z Klientem w ramach sprzedaży i serwisu.

✅ Rozwój praktycznych umiejętności obsługi systemów asystujących.

✅ Umiejętności radzenia sobie z problemami technicznymi.

Formy Digital – EduTech

Tworzymy dedykowane formy edukacyjne dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!

Ikona film instruktażowy

Film instruktażowy

Prezentacja dowolnego procesu, wyjaśnienia koncepcji lub instruktażu dotyczącego wykonywania określonej czynności krok po kroku.

Ikona aplikacja

Aplikacja

Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.

Ikona elearning

E-learning

Narzędzie edukacyjne zawierające różnorodne formy przekazywania wiedzy.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Systemy asystujące – wprowadzenie

  • Testy zderzeniowe NCAP i ocena działania systemów asystujących.
  • Ewolucja rozwiązań wspomagających bezpieczeństwo = systemy elektroniczne i systemy asystujące.
  • Systemy asystujące z technicznego punktu widzenia: czujniki ultradźwiękowe, radary, lidary itp.
2

Moduł 2: Systemy wspomagające parkowanie

  • Przekrój różnych systemów wspomagania parkowania (czujniki, kamery, funkcje automatyczne).
  • Obsługa systemów wspomagania parkowania.
  • Wymagania techniczne, warunki graniczne, możliwe problemy techniczne.
  • Testy z udziałem trenera/ coacha na placu manewrowym.
3

Moduł 3: Systemy wspomagające jazdę

  • Przekrój różnych systemów wspomagania jazdy (czujniki, kamery, radary, lidary)
  • Obsługa systemów wspomagających jazdę
  • Wymagania techniczne, warunki graniczne, możliwe problemy techniczne.
  • Testy z udziałem trenera/coacha w warunkach ruchu drogowego.
4

Moduł 4: Systemy bezpieczeństwa/ przyszłość rozwoju systemów asystujących

  • System e-Call – powiadamianie o wypadkach.
  • Łączność i przekazywanie danych o wypadku.
  • Autonomia – poziomy jazdy autonomicznej i przyszłość systemów asystujących.
  • Najnowsze systemy bezpieczeństwa.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Pracowników działów sprzedaży i serwisu w salonach samochodowych,
którzy chcą poprawić jakość obsługi klienta, zwiększyć pewność siebie w relacjach z klientami oraz skutecznie doradzać w kwestii nowoczesnych rozwiązań technologicznych w motoryzacji.

2

Doradców i specjalistów ds. obsługi klienta,
którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie nowoczesnych systemów asystujących i multimedialnych.

3

Menedżerów oraz osób odpowiedzialnych za szkolenia w firmach motoryzacyjnych,
które pragną podnieść kompetencje swojego zespołu w zakresie obsługi technologii w samochodach.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Korzystanie i zrozumienie wartości najnowszych technologii działania systemów asystujących.

Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.

Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Zdobywają praktyczne umiejętności obsługi nowoczesnych systemów asystujących i multimedialnych w samochodach.

Zwiększają pewność siebie w relacjach z klientami, udzielając im rzetelnych informacji o dostępnych technologiach.

Uczą się efektywnie rozwiązywać problemy techniczne związane z systemami bezpieczeństwa i wspomagania jazdy.

Potrafią doradzać klientom w zakresie obsługi, konserwacji i wykorzystania nowoczesnych technologii w pojazdach.

Podnoszą jakość obsługi klienta, co przekłada się na większą satysfakcję i ich lojalność.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:

🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),

🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,

🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.

Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie

Zobacz również