Innowacyjność

Czy Twoja firma potrzebuje świeżych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań? Chcesz wzmocnić kreatywność zespołu i zwiększyć efektywność spotkań? Zapraszamy na nasze kompleksowe szkolenie, które pomoże Wam zainspirować zespół, wygenerować nowe pomysły i efektywnie je wdrażać.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza: 

❌ trudności w znalezieniu nowych pomysłów i rozwiązań,

❌ braku zaangażowania pracowników w procesy twórcze,

❌ problemów z identyfikacją i wykorzystaniem rynkowych trendów

 

…lub chcesz wynieść innowacyjność na wyższy poziom, aby urozmaicać swoją pracę – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Nauka praktycznych narzędzi i metod wspierających innowacyjność i kreatywność.

✅ Rozwój umiejętności prowadzenia efektywnych i kreatywnych spotkań.

✅ Zdobycie wiedzy na temat konstruktywnego analizowania sukcesów i błędów w kontekście innowacji.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Inspiracja i poszukiwanie nowych perspektyw

  • Metody poszukiwania nowego spojrzenia i źródła inspiracji dla innowacji.
  • Praca grupowa: „Nasze źródła wiedzy o rynkowych trendach”.
  • Ukierunkowanie zespołu na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań
    i wykorzystywane narzędzia.
  • Analiza kluczowych trendów rynkowych z wykorzystaniem „kart trendów” Natalii Hatalskiej.
2

Moduł 2: Generowanie i ocenianie pomysłów

  • Ideacja – szybkie generowanie wstępnych pomysłów na nowe rozwiązania
    z wykorzystaniem metody Crazy Six.
  • Wybór i analiza 5 kluczowych trendów i ich wpływu na branżę.
  • Priorytetyzacja rozwiązań pod kątem logiczności, angażowania emocji i praktyczności
    (ćwiczenie: Mind, Heart, Hand).
  • Dyskusja o wykorzystaniu narzędzi i metodologii pracy w różnych sytuacjach biznesowych.
3

Moduł 3: Kreatywność i prowadzenie innowacyjnych spotkań

  • Grywalizacyjna rozgrzewka kreatywna w grupach.
  • Wprowadzenie do metod wspierających pracę kreatywną: Design Thinking,
    6 kapeluszy myślowych Edwarda de Bono, Metoda Walta Disney’a.
  • Techniki pracy kreatywnej: Burza pytań, Kruszenie, Metoda 6-3-5.
  • Omówienie znaczenia odpowiedniej atmosfery, przestrzeni i narzędzi w pracy kreatywnej.
4

Moduł 4: Rozmowy o sukcesach i błędach – konstruktywne wnioski

  • Dyskusja na temat rozmów o sukcesach i błędach oraz ich znaczeniu.
  • Wprowadzenie do piramidy 70/20/10 i znaczenie lesson learned.
  • Ćwiczenie retrospektywy i trójkąt skuteczności czerpania lekcji z sukcesów.
  • Model GOLD do rozmów 1:1 i grupowej facylitacji oraz praktyczne ćwiczenie na scenkach.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Do wszystkich osób, które chcą osiągać ponadprzeciętne rezultaty.

Do tych, którzy chcą się wyróżnić poprzez innowacyjne rozwiązania.

Dla osób, które potrzebują narzędzi do kreatywnego myślenia, bo wiedzą, że kreatywność można rozwijać.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Rozwój kultury innowacyjności i umiejętności generowania nowych pomysłów.

Poprawa procesów twórczego myślenia i efektywności wdrażania innowacji.

Zwiększenie zdolności do adaptacji do zmieniających się trendów rynkowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Wzmacniają swoją motywację i aktywne uczestnictwo w procesach kreatywnych.

Wykorzystują poznane metody poszukiwania innowacji i trendów rynkowych.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie