❌ brak spójności w przekazywaniu informacji o nowych modelach i technologiach,
❌ niską pewność siebie pracowników w kontaktach z Klientami,
❌ problemy z argumentacją sprzedażową,
❌ słabą znajomość konkurencyjnych ofert,
❌ trudności w radzeniu sobie z obiekcjami Klientów
…lub pragniesz zwiększyć satysfakcję Klientów dzięki profesjonalnemu doradztwu i obsłudze – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Zdobycie wiedzy dotyczącej przewag produktowych lub technologicznych zastosowanych w modelu.
✅ Zwiększenie pewności siebie i przekonanie do modelu i technologii w relacji z Klientem.
✅ Zdobycie umiejętności argumentacji sprzedażowej dotyczącej modelu lub technologii.
✅ Umiejętności radzenia sobie z obiekcjami Klienta dotyczącymi nowych technologii lub modelu.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Najnowszy model/ technologia i sytuacja rynkowa
Moduł 2: Analiza produktowa – wartości dla Klienta
Moduł 3: Analiza ofertowa
Moduł 4: Technologia od A do Z
Konsultantów sprzedaży, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat nowego modelu i technologii oraz skutecznie przekazywać ją Klientom.
Doradców serwisowych, którzy pragną zrozumieć najnowsze technologie i udzielać profesjonalnych porad dotyczących nowego modelu.
Menedżerów sprzedaży, którzy chcą poprawić umiejętności swojego zespołu w zakresie argumentacji produktowej i sprzedażowej.
Pracowników marketingu, którzy muszą znać mocne strony nowej oferty, aby skutecznie ją promować.
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.
Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.
Zrozumienie najnowszych technologii zastosowanych w modelach marki.
Budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy w doborze odpowiedniego modelu/ technologii.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Znają kluczowe parametry techniczne i zasady działania, co pozwala im efektywnie przekazywać informacje o innowacjach Klientom.
Czują się bardziej kompetentni i przekonani o zaletach nowego modelu i technologii, co przekłada się na skuteczniejszą sprzedaż i lepszą obsługę.
Potrafią skutecznie bronić oferty przed konkurencją, odpowiadać na obiekcje Klientów i podkreślać przewagi produktowe oraz technologiczne.
Sprawnie analizują mocne strony i słabości własnej oferty w kontekście rynku oraz tworzą solidne argumenty w obronie swojej propozycji.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie