
Judyta Gutowska-Siwek
Trener
Biografia
Od 2008 roku zajmuje się szeroko rozumianym rozwojem kompetencji. Doświadczenie zdobywała współpracując z działami HR firm sprzedażowych, pracując w organizacjach jako trener wewnętrzny oraz pracownik działu HR.
Specjalizacja trenerska: sprzedaż, negocjacje i obsługa Klienta, zarządzanie z uwzględnieniem różnorodności pracowników, coaching oraz szkolenia managerskie z tematu budowania własnej efektywności – zarządczej i osobistej.
Certyfikaty trenerskie: Certyfikat Coachingowy ECPC, Dyplom ukończenia Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Szkoły Coachów Erickson College International, Dyplom Specjalistki coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego, certyfikat Praktyka NLP i Praktyka NLP w biznesie.
Główni klienci: ABRA SA, Tesco Polska Sp. z o.o., BDsklep.pl, ECDDP Sp. z o.o., Grupa Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o., Telekomunikacja Polska SA, Wasko SA, ABM Solid SA, Instytut Turystyki w Krakowie.
Artykuły
Współczesny alfabet Klientów – o różnicach pokoleniowych wśród konsumentów

Konstatacja, że ludzie są różni, jest jedną z gatunku podstawowych i najczęściej powtarzanych przez managerów i specjalistów od…
Trenerskie narzekania – czyli słów kilka o narzędziach pracy szkoleniowej

Temat narzędzi szkoleniowych jest jednym z ulubionych tematów do dyskusji przez trenerów, specjalistów HR, a coraz częściej również…
Co chcesz mieć zamiast emocji? Neuropsychologia emocji.

„Porozmawiaj z nim proszę, tylko tak bez emocji…” albo „Załatw to jak najszybciej, tylko bez emocji!”. Albo jeszcze lepiej: „W zarządzaniu swoim…
Głęboka przemiana czy kształtowanie zachowań? O tym, jak podejść do rozwoju pracowników

Moi pracownicy są za mało zaangażowani albo Nasi pracownicy nie robią tego, co od nich oczekujemy. To częste…
Dwa największe motywatory na świecie

Temat motywacji i motywowania siebie lub innych do dzialania jest tematem niezmiennie aktualnym. Wszyscy szukają cudownych rozwiązań w…