
Jerzy Krupa
Trener
Biografia
Posiada certyfikat trenerski Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz certyfikaty stosowania w biznesie narzędzi diagnostycznych Extended DISC i ENSIZE. Jest również certyfikowanym trenerem marki ŠKODA w zakresie szkoleń związanych z oryginalnymi częściami i akcesoriami samochodowymi.
Najważniejsze kursy: Result Oriented Management (Schouten & Nelissen, Holandia), Coaching w podejściu Ericksonowskim (Erickson International College, Vancouver), Zarządzanie projektem zgodnie z metodyką IPMA (Grupa PM), Kurs trenera w zakresie oryginalnych części i akcesoriów (ŠKODA, Mlada Boleslav).
W branży szkoleń i projektów rozwojowych dla biznesu działa od 1997 roku i zrealizował od tego czasu ponad 3 000 dni szkoleniowych. Z końcem 2016 roku został trenerem w zespole działu motoryzacja, firmy Nowe Motywacje. Pracuje dla Akademii Szkoleń Volkswagen Group Polska prowadząc szkolenia w ścieżce podstawowej dla serwisu oraz ścieżce podstawowej, specjalistycznej i eksperckiej dla działu części marek koncernu – Volkswagen Osobowy, Volkswagen Użytkowy, ŠKODA, SEAT, Audi, Porsche.
Programy tych szkoleń związane są z: pojęciem jakości w serwisie i dziale części; podstawami ekonomiki w serwisie; efektywną komunikacją w dziale i pomiędzy działami ASO; procesem zasadniczym w serwisie i dziale części; asortymentem i ogólnymi oraz specyficznymi zasadami magazynowania; sprzedażą części dla Klienta NORA; sprzedażą oryginalnych części, akcesoriów
i usług dodatkowych; zarządzaniem działem części i zarządzaniem sprzedażą w dziele części; negocjacjami i obroną ceny oryginalnych części, akcesoriów i usług dodatkowych.
Prowadzi również egzaminy certyfikacyjne dla: stanowisk serwisowych – opiekun Klienta, doradca serwisowy marek koncernu VW; stanowisk w dziale części – sprzedawca części i akcesoriów, kierownik działu części marek koncernu VW.
Artykuły
Hybrydowo, ale jak to zrobić poprawnie, no i co z kulturą organizacji?

Choć obecna sytuacja pandemiczna spędza sen z powiek wielu osób, a zatrudnieni zamknięci w domach (z krótkimi przerwami) już…
Kobieca twarz pandemii

Praca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobiet O tym, że pandemia COVID-19 znacznie bardziej negatywnie…
Wsparcie psychologiczne

Nowy benefit w kafeterii usług pozapłacowych Pracownicy borykający się z wyzwaniami oraz problemami natury emocjonalnej i psychicznej mogą…
Hybrydowość – chwilowa normalność, czy nowa rzeczywistość zawodowa?

Trwająca już od kilkunastu miesięcy pandemia, wywołana COVID-19, dobitnie pokazała, że obecnie nie możemy mówić o znanej wielu…
Style działania i komunikacji z klientem

5 grup sprzedawców według badania CEB, które warto przeanalizować również teraz Kryzys finansowy, który miał miejsce w latach…
Bezpieczeństwo – słowo klucz do funkcjonowania organizacji w nowej rzeczywistości

Firmy boją się o swoją przyszłość! Pracownicy obawiają się utraty pracy! Ludzie boją się o swoje zdrowie i…