
Piotr Batory
Trener
Biografia
Od 2004 roku zawodowo związany z branżą motoryzacyjną. Karierę rozpoczął jako pracownik działu części w marce Ford, w kolejnych latach pracował dla największych grup dealerskich marek należących do Volkswagen-a z którą związany jest od 2011 roku.
Poznając struktury oraz procesy funkcjonujące w autoryzowanej stacji przeszedł wiele stanowisk działu serwisu budując swoje doświadczenie oraz pogłębiając wiedzę w zakresie obsługi klienta flotowego oraz detalicznego. Przez wiele lat wspierał i współtworzył działy sprzedaży i obsługi posprzedażnej firm flotowych, CFM oraz RAC w punktach dealerskich na terenie całego kraju.
Uczestniczył również w przetargach na dostawy części, samochodów oraz obsługę serwisową kontraktów państwowych. Ściśle współpracował z działem floty importera VGP w zakresie koordynacji programów flotowych SPF i SKF.
Będąc kierownikiem serwisu, jako uzupełnienie, zyskał doświadczenie i wiedzę pozwalającą skutecznie prowadzić szkolenia dla wszystkich stanowisk w dziale obsługi posprzedażnej przygotowujące do certyfikacji. Ponadto jest odpowiedzialny za proces egzaminacyjny dla marek grupy VAG.
Specjalizuję się w szkoleniach z obszaru motoryzacji dotyczących takich zagadnień jak podstawowe szkolenie certyfikacyjne z zakresu Systemy IT, Procesy i jakość w serwisie oraz działu części. Zajmuje się projektowaniem modułów szkoleniowych oraz egzaminacyjnych dla działów serwisu.
Posiada ukończone kursy: Szkolenie „Executive Leadership Training” w zakresie: Skuteczny menedżer, Budowanie zespołu, Przywództwo sytuacyjne; Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie: ochrony pracowników, oceny zagrożeń oraz ryzyka w procesach pracy, kształtowanie warunków pracy. Absolwent studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Inżynierskich na kierunku Zarządzanie i Marketing.
Artykuły
Hybrydowo, ale jak to zrobić poprawnie, no i co z kulturą organizacji?

Choć obecna sytuacja pandemiczna spędza sen z powiek wielu osób, a zatrudnieni zamknięci w domach (z krótkimi przerwami) już…
Kobieca twarz pandemii

Praca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobiet O tym, że pandemia COVID-19 znacznie bardziej negatywnie…
Wsparcie psychologiczne

Nowy benefit w kafeterii usług pozapłacowych Pracownicy borykający się z wyzwaniami oraz problemami natury emocjonalnej i psychicznej mogą…
Hybrydowość – chwilowa normalność, czy nowa rzeczywistość zawodowa?

Trwająca już od kilkunastu miesięcy pandemia, wywołana COVID-19, dobitnie pokazała, że obecnie nie możemy mówić o znanej wielu…
Style działania i komunikacji z klientem

5 grup sprzedawców według badania CEB, które warto przeanalizować również teraz Kryzys finansowy, który miał miejsce w latach…
Bezpieczeństwo – słowo klucz do funkcjonowania organizacji w nowej rzeczywistości

Firmy boją się o swoją przyszłość! Pracownicy obawiają się utraty pracy! Ludzie boją się o swoje zdrowie i…