
Piotr Batory
Trener
Biografia
Od 2004 roku zawodowo związany z branżą motoryzacyjną. Karierę rozpoczął jako pracownik działu części w marce Ford, w kolejnych latach pracował dla największych grup dealerskich marek należących do Volkswagen-a z którą związany jest od 2011 roku.
Poznając struktury oraz procesy funkcjonujące w autoryzowanej stacji przeszedł wiele stanowisk działu serwisu budując swoje doświadczenie oraz pogłębiając wiedzę w zakresie obsługi klienta flotowego oraz detalicznego. Przez wiele lat wspierał i współtworzył działy sprzedaży i obsługi posprzedażnej firm flotowych, CFM oraz RAC w punktach dealerskich na terenie całego kraju.
Uczestniczył również w przetargach na dostawy części, samochodów oraz obsługę serwisową kontraktów państwowych. Ściśle współpracował z działem floty importera VGP w zakresie koordynacji programów flotowych SPF i SKF.
Będąc kierownikiem serwisu, jako uzupełnienie, zyskał doświadczenie i wiedzę pozwalającą skutecznie prowadzić szkolenia dla wszystkich stanowisk w dziale obsługi posprzedażnej przygotowujące do certyfikacji. Ponadto jest odpowiedzialny za proces egzaminacyjny dla marek grupy VAG.
Specjalizuję się w szkoleniach z obszaru motoryzacji dotyczących takich zagadnień jak podstawowe szkolenie certyfikacyjne z zakresu Systemy IT, Procesy i jakość w serwisie oraz działu części. Zajmuje się projektowaniem modułów szkoleniowych oraz egzaminacyjnych dla działów serwisu.
Posiada ukończone kursy: Szkolenie „Executive Leadership Training” w zakresie: Skuteczny menedżer, Budowanie zespołu, Przywództwo sytuacyjne; Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie: ochrony pracowników, oceny zagrożeń oraz ryzyka w procesach pracy, kształtowanie warunków pracy. Absolwent studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Inżynierskich na kierunku Zarządzanie i Marketing.
Artykuły
Bezpieczeństwo – słowo klucz do funkcjonowania organizacji w nowej rzeczywistości

Firmy boją się o swoją przyszłość! Pracownicy obawiają się utraty pracy! Ludzie boją się o swoje zdrowie i…
Bezpłatny tutorial – “Jak dbać o zdrowie psychiczne pracowników?”

Ludzkość doświadczała trudnych sytuacji w całej swojej historii. Jednocześnie niezwykle rzadko zdarzało się, że ten sam bodziec kryzysowy…
Jak sobie radzić z trudnymi emocjami i lękiem o przyszłość?

Świat zmienia się obecnie w rekordowym tempie, a ilość bodźców i informacji docierających do każdego z nas jest…
Pracownik w kryzysie

Wzrasta liczba zatrudnionych z problemami emocjonalnymi i psychicznymi Tępo życia, zbyt duża ilość informacji, niepewność jutra, permanentny stres…
Zdalne formy rozwojowe

Przyszłość szkoleń czy chwilowa konieczność? Czas pandemii odbił się szerokim echem zmian w wielu branżach, organizacjach i ich…
Programy rozwojowe i szkolenia dla dużych organizacji w zdalnej rzeczywistości

Pracownik w centrum uwagi Rok 2020 to pod wieloma względami rok wyjątkowy dla wszystkich organizacji. Większość firm i zatrudnionych…