Nasz zespół
Izabella Żernicka
Business Development Manager, Opiekun Klienta
Biografia
Specjalistka strategii rozwoju biznesu, ekspert w zakresie badań doświadczeń konsumenckich (CX) i pomiaru satysfakcji (CSAT, EX), badacz, członek PTBRiO
(Polskie Towarzystwo Badania Opinii i Marketingu).
Przeprowadziła kilkaset projektów badań doświadczeń zakupowych
i satysfakcji klientów w branży retail, motoryzacyjnej, finansowej i farmaceutycznej
na rynku polskim i międzynarodowym (Francja, Szwajcaria, UK, Hiszpania).
Moderatorka grup fokusowych (FGI), specjalistka insightu konsumenckiego
i tworzenia standardów jakości obsługi (SOK) w sektorze handlu detalicznego.
Absolwentka Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Psychologii Biznesu ALK.
W Nowych Motywacjach jest odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w sektorze handlu detalicznego, samochodowego, przemysłu oraz IT.