Nasz zespół

powrót Izabella Żernicka

Izabella Żernicka
Business Development Manager, Opiekun Klienta

Biografia

Specjalistka strategii rozwoju biznesu, ekspert w zakresie badań doświadczeń konsumenckich (CX) i pomiaru satysfakcji (CSAT, EX), badacz, członek PTBRiO
(Polskie Towarzystwo Badania Opinii i Marketingu).

Przeprowadziła kilkaset projektów badań doświadczeń zakupowych
i satysfakcji klientów w branży retail, motoryzacyjnej, finansowej i farmaceutycznej
na rynku polskim i międzynarodowym (Francja, Szwajcaria, UK, Hiszpania).

Moderatorka grup fokusowych (FGI), specjalistka insightu konsumenckiego
i tworzenia standardów jakości obsługi (SOK) w sektorze handlu detalicznego.

Absolwentka Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Psychologii Biznesu ALK.

W Nowych Motywacjach jest odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w sektorze handlu detalicznego, samochodowego, przemysłu oraz IT.