Praca nie jest na całe życie! Koniec z tym stereotypem, który przez lata funkcjonował w świadomości wielu pokoleń nie tylko w Polsce. Zmiana stylu i tempa życia, rozwój nowoczesnych technologii –robotyzacji czy sztucznej inteligencji, to wszystko sprawia, że drastycznie zmienia się podejście przedstawicieli różnych pokoleń osób pracujących do wykonywanego zawodu i budowania ścieżki kariery.
Rozwój osobisty
Rynek szkoleniowy musi być czujny – zmienia się świat i ludzie, a szczególnie ich sposób przyswajania wiedzy. Szkolenia, aby były efektywne, muszą uwzględniać dokonujące się stale zmiany i być dostosowane do aktualnych warunków i wyzwań
Pokonaj tremę i występuj pewnie! Sprawdź skuteczne sposoby na stres przed prezentacją i przemawiaj z pewnością siebie.
Kompetencje, które pozwolą zachować miejsca pracyCzwarta rewolucja przemysłowa staje się faktem. Jak wynika z raportu Word Economic Forum na skutek automatyzacji i robotyzacji, do 2022 roku aż 75 milionów miejsc pracy może zostać zlikwidowanych, w ich miejsce powstaną jednak nowe wymagające nowych kompetencji. Odpowiedzialne organizacje już dziś przygotowują się do tej rewolucji, a pracownicy zastanawiają się jakie […]
Budowanie marki osobistej to w dzisiejszych czasach standard dla większości ludzi obecnych na rynku pracy. Każdy chce, aby biła od niego aura profesjonalizmu i żeby postrzegano go jako eksperta w danej branży. Duże kompetencje jednak nie wystarczą, trzeba również umieć je zaprezentować. Media społecznościowe to miejsce, z którego doskonale widać sukcesy, osiągnięcia i obszerną wiedzę. […]
Zmiany na rynku usług szkoleniowych następują głównie w odpowiedzi na pojawiające się trendy, rozwój nowoczesnych technologii oraz nowe potrzeby konsumentów i firm. Najczęściej zmieniają się formy i metody szkoleń oraz wykorzystywane narzędzia. Aktualnie prym wiedzie Integrated Learning – trend zakładający kompleksowe podejście do procesu przekazywania wiedzy i umiejętności. System szkoleń ewoluuje. Zmienia się świat, zmieniają […]
W dzisiejszych czasach budowanie odpowiedniego wizerunku osobistego ma niebagatelne znaczenie. W dobie internetu powinniśmy kontrolować informacje, jakie można znaleźć na nasz temat w sieci. Umiejętne budowanie własnej marki przynosi rozmaite korzyści – sprawia, że stajemy się widoczni na rynku pracy, buduje zaufanie i pozytywne relacje z klientami oraz tworzy wizerunek eksperta w oczach współpracowników, konsumentów […]
Personal branding, czyli jak budować swoją markę osobistą
Żyjemy w świecie, w którym reputacja ma niezwykłą wartość. Coraz częściej zdarza się, że pracodawcy zatrudniają nie tylko na podstawie przedstawionego im CV, ale również na bazie informacji znalezionych w internecie. Nie bez powodu w marketingu i sprzedaży korzysta się z twarzy i nazwisk celebrytów i powszechnie rozpoznawanych osób. Marka osobista w biznesie bywa bowiem o wiele skuteczniejsza niż marka samego produktu. Budowaniem wizerunku rozpoznawalnego w branży eksperta zajmuje się personal branding.