Badania on-line
Ankiety pozwalają na poprawianie jakości naszych szkoleń
Dzięki ankietom z bezpośrednim feedbackiem, które uczestnicy realizują na smartfonach lub tabletach, zapewniamy by organizowane przez nas szkolenia były atrakcyjne, angażujące i nowoczesne. Korzystając z systemu ankieta-raport umożliwiamy agregowanie i przetwarzanie informacji indywidualnej lub grupowej. W ten sposób dostarczamy uczestnikom użytecznej i praktycznej wiedzy o sobie w postaci:
Dysponujemy własnymi narzędziami, które pozwalają na szybkie zagregowanie informacji od całej grupy oraz natychmiastową prezentację wyników. Rozwiązania tego typu mają zastosowanie we wszelkich zadaniach opartych o grywalizację: quizach, zawodach, a także ocenach scenek i prezentacji przez grupę.
Korzystamy również z rozwiązań dostępnych na rynku, takich jak Kahoot czy Reactioneo. Dzięki nim możemy monitorować stan wypełnienia ankiet przez uczestników w czasie rzeczywistym, a następnie dokonać szybkiej analizy, korzystając z czytelnych i estetycznych wizualizacji.
W badaniach on-line docieramy bezpośrednio do pracowników organizacji, poszukując wiedzy u samego źródła. Realizujemy zarówno proste ankiety weryfikujące potrzeby i oczekiwania uczestników szkoleń, jak i zaawansowane badania organizacji pod kątem kultury organizacyjnej, satysfakcji pracowników, komunikacji, procesów biznesowych. Nasze podejście sprzyja dopasowaniu się do rzeczywistych potrzeb naszych klientów i precyzyjnemu celowaniu w specyficzne dla organizacji problemy. Umożliwiamy realizację badań przy użyciu dowolnych urządzeń, a także uwzględniając indywidualne uwarunkowania naszych klientów.
Badania Dedykowane
Prowadzimy badania dedykowane konkretnym projektom. Zestaw pytań, forma raportu oraz forma dostępu do badania są projektowane i precyzowane za każdym razem w zależności od potrzeb projektu.
Badanie 360°
Badanie kompetencji pracowników w oparciu o model kompetencyjny organizacji. Pracownicy są oceniani przez swoich przełożonych, podwładnych, współpracowników oraz dokonują samooceny swoich umiejętności zawodowych. Dostępne są także warianty 270° oraz 180°.
Całość obsługiwana jest przez platformę on-line. Po zakończeniu badania generowane są raporty indywidualne przedstawiające mocne strony oraz luki kompetencyjne pracowników. Tworzony jest również raport dla firmy, w którym podsumowane są kompetencyjne mocne i słabe strony na poziomie całej organizacji.
Badanie Satysfakcji
Badanie satysfakcji pracowników w wybranych obszarach. Każdy z obszarów składa się ze zbioru szczegółowych stwierdzeń, które pracownicy oceniają w skali pięciostopniowej (od „Zdecydowanie się nie zgadzam” do „Zdecydowanie się zgadzam”).