Poznaj zalety coachingowego stylu zarządzania i dowiedz się, jak rozwinąć kompetencje coachingowe, aby motywować zespół i zwiększać zaangażowanie.
Dla menedżera
Kompetencje miękkie, zwane także osobistymi lub interpersonalnymi, to cechy, predyspozycje i umiejętności związane z osobowością człowieka, warunkujące zachowanie oraz wpływające na relacje z innymi ludźmi. Ich istnienie zwraca uwagę na to, że w kontekście efektywnej realizacji obowiązków służbowych, liczy się nie tylko wykształcenie, dogłębna znajomość branży, czy doświadczenie, ale również fakt posiadania konkretnych cech, których […]
Zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy a osoby niebinarne – poznaj potrzeby rozwojowe, styl uczenia się i oczekiwania wobec pracodawców.
Sposób, w jaki pracujemy, żyjemy i komunikujemy się w ostatnich kilkudziesięciu miesiącach diametralnie się zmienił. Pandemia COVID-19, która znacząco wpłynęła na światową gospodarkę, wymusiła zmianę sposobu prowadzenia działalności przez wiele organizacji. Błyskawiczne przejście na model pracy zdalnej lub hybrydowej spowodował, że zmieniły się też potrzeby i zachowania pracowników, którzy mimo to nadal muszą podnosić swoje kwalifikacje i rozwijać kompetencje, tym bardziej, że zmieniły się również zasady związane z ograniczeniami […]
Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedaży zdalnie, rozwijać kompetencje i adaptować narzędzia w nowej rzeczywistości.
W aktualnej sytuacji w wielu firmach niezwykle ważna jest rola zarządzających i menadżerów, którzy w tej trudnej i niepewnej chwili muszą połączyć troskę o zdrowie swoich pracowników z interesem i wynikami ekonomicznymi organizacji. Z wielu powodów działanie to jest wyzwaniem, aczkolwiek jednocześnie nieuniknioną koniecznością. Zmiana rzeczywistości istotnie wpłynęła na sposób funkcjonowania wszystkich firm w bardzo […]
Ze względu na niespodziewany wybuch oraz zakres oddziaływania, pandemia wywarła ogromny wpływ i konieczność wprowadzenia wielu zmian w różnych obszarach codziennego życia oraz w każdym sektorze gospodarki. Dużej oraz nieodwracalnej już, według ekspertów, ewolucji uległ również obszar rozwoju kompetencji zatrudnionych, czyli wiedzy, umiejętności i postaw, które pozwalają na efektywne działanie oraz realizację powierzonych danemu pracownikowi zadań. […]
Powiedzieć, że rynek szkoleniowy się zmienia, to tak jakby nie powiedzieć nic. Rynek szkoleniowy ewoluuje nieustannie, natomiast czas od marca 2020 roku – to dynamiczna transformacja na poziomie wielowymiarowym. W tym czasie zmieniało się w nim niemal wszystko, zarówno w kwestii potrzeb rynku – tematyki, formuł i form szkoleniowych oraz planowania programów rozwojowych, jak i […]