Poznaj skuteczne modele udzielania informacji zwrotnej, takie jak popularny model kanapki czy bardziej precyzyjny model FUKO.
Rozwój osobisty
Dowiedz się, czym jest upskilling i jak skutecznie uzupełniać luki kompetencyjne w zespole. Porady na rozwój umiejętności i podniesienie efektywności!
Kim są Bibuzersi? To osoby, które uważają się za fachowców i specjalistów w swoich obszarach. Do działań rozwojowych podchodzą sceptycznie, dlatego podważają treści i przydatność stosowanych narzędzi. Mają wystarczająco dużo zadań i sporo dzieje się „tu i teraz”, aby jeszcze zajmować się rzeczami, które niekoniecznie będą przydatne. Dodatkowo uważają, że przełożeni nie weryfikują ich zaangażowania […]
Kim są Łajfajowcy? Uwielbiają komunikować się z innymi, dlatego możliwość obcowania w grupie stanowi dla nich skuteczny wabik do rozwoju. Do zdobywanej wiedzy podchodzą jednak sceptycznie, co wynika głównie z ich przyzwyczajenia oraz realnego podejścia do wykonywania zawodowych obowiązków, a także braku poczucia korzyści z ustawicznego zdobywania nowych kompetencji. Wierzą, że to jak pracują na […]
Kim są Praktikerzy? To osoby silnie ukierunkowane na praktykę, które lubią i cenią szkolenia. Traktują je jako moment, w którym mogą oderwać się od codzienności i tempa pracy, jednak nie lubią tracić na nich czasu, gdyż są dobrze zorganizowani. Zależy im na bardzo dopasowanej tematyce programów rozwojowych, zaś skutecznie demotywują ich przydługie wykłady i „nadęte […]
Kim są Olredzi? To osoby, które podchodzą do szkoleń niezwykle zadaniowo – skoro pracodawca oczekuje udziału w szkoleniu, zawsze są gotowi i obecni. W trakcie szkoleń angażują się i lubią być „zaopiekowani” – dopytani, pochwaleni i dostrzeżeni przez prowadzącego, w przeciwnym razie tracą uwagę. Lubią gdy ktoś dostrzega ich potrzeby już na etapie poszukiwania szkoleń, […]
Pakmani – stawiający na rozwój Pakmani to osoby świadome znaczenia rozwoju we współczesnym świecie, które wiedzą, że bez podnoszenia kwalifikacji, stałego zdobywania wiedzy oraz śledzenia nowości szkoleniowych, nie będą mieć szans na awans, odniesienie sukcesu oraz uzyskanie odpowiedniej efektywności. Podążają za trendami edukacyjnymi i samodzielnie poszukują możliwości dokształcania oraz informacji o szkoleniach w organizacji, w […]
15 marca br. odbyła się premiera raportu „Kompetencje miękkie i potrzeba ich rozwoju – jak uczą się obecnie pracownicy?”, podczas której zaprezentowaliśmy wyniki badania, dotyczącego kompetencji miękkich/kluczowych i potrzeb ich rozwoju wśród pracowników, przeprowadzonego wspólnie z Mobile Institute.Poza prezentacją najważniejszych informacji pochodzących z badania, zaprezentowaliśmy uczestnikom persony rozwojowe współczesnych pracowników, a w trakcie panelu eksperckiego, w […]