Akademia Managera
Nowy Manager
Projekt dedykowany jest nowo mianowanym menedżerom, którzy z awansu wewnętrznego lub zewnętrznego stają przed kluczowymi dylematami związanymi z ich nową rolą. Kim chcę być jako szef? Jak zbudować swoją siłę I autorytet w oczach pracowników? Jak budować zaangażowanie oraz odpowiedzialność za cele po stronie pracowników? Jak budować skutecznych efektywny zespół, który poradzi sobie z wyzwaniami Organizacji oraz wyzwaniami rynkowymi? To niektóre z wyzwań, z którymi spotykamy się pracując z grupami nowo mianowanych menedżerów.
Aby sprostać tym wyzwaniom przygotowaliśmy projekt, którego kluczowym celem jest zbudowanie siły I pewności nowo mianowanych menedżerów w roli lidera / menedżera poprzez wyposażenie ich w niezbędne umiejętności, które przekładają się na realizacje wizje siebie jako szefa oraz budowanie skutecznego zespołu.
Proces
Cele modułu I
- Zbudowanie wizji siebie jako szefa oraz planu rozwoju
- Uświadomienie potrzeby rozwoju; bycie dobrym menedżerem to ciągły rozwój
- Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych jako podstawowych umiejętności kierowniczych
Cele modułu II
- Zbudowanie wspólnej mapy myślenia o zarządzaniu
- Rozwój praktycznych umiejętności komunikacji zarządczej
- Budowanie umiejętności wspierania rozwoju pracownika w zależności od etapu rozwoju pracownika w zadaniu
- Rozwój umiejętności pracy
Cele modułu III
- Zdobycie wiedzy z zakresu zasad budowania zespołu
- Poznanie 5 dysfunkcji zespołu
- Analiza własnego zespołu pod kątem 5 dysfunkcji – silne strony mojego zespołu oraz zagrożenia z punktu widzenia budowania efektywnego zespołu
- Rozwój umiejętności wykorzystywania różnych narzędzi potrzebnych do prowadzenia angażujących spotkań z zespołem
Doświadczenie
- PZU – „Wyzwania Zarządzania”- przeszkolonych 480 osób
- BZ WBK – „Podstawy zarządzania” – przeszkolonych 235 osób
- PKO BP – „Nowy menedzer” – przeszkolonych 647 osób
- EFL „First time manager”– przeszkolonych 61 osób