Personal branding, czyli jak budować swoją markę osobistą
Żyjemy w świecie, w którym reputacja ma niezwykłą wartość. Coraz częściej zdarza się, że pracodawcy zatrudniają nie tylko na podstawie przedstawionego im CV, ale również na bazie informacji znalezionych w internecie. Nie bez powodu w marketingu i sprzedaży korzysta się z twarzy i nazwisk celebrytów i powszechnie rozpoznawanych osób. Marka osobista w biznesie bywa bowiem o wiele skuteczniejsza niż marka samego produktu. Budowaniem wizerunku rozpoznawalnego w branży eksperta zajmuje się personal branding.

W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę na problem planowania w projektach innowacyjnych. Dzisiaj, kontynuując ten temat, chcemy pokazać, że same projekty innowacyjne mogą się istotnie różnić. Pewne ich cechy będą powodować, że podejście do planowania, które sprawdziło się w jednym projekcie będzie nieefektywne w innym. Od czego zatem zależy dobór technik planowania? Jakie narzędzia może wykorzystać […]

Pojawia się coraz więcej publikacji i nośnych tytułów dotyczących wyników badań i wniosków z analizy procesów zachodzących w mózgu. Możliwość obserwowania jego działania „na żywo” pozwala potwierdzić lub zaprzeczyć wcześniejszym teoriom budowanym na bazie obserwacji behawioralnej. Ale przed wszystkim dostarcza nam nowych informacji, które staramy się skrupulatnie wykorzystać w różnych dziedzinach życia osobistego i zawodowego.t […]

Żyjemy zawodowo z Zarządzania Projektami. Plan w projekcie jest jak kręgosłup – bez dobrego trudno żyć. Czy można mieć dobry plan na inwestycję w budowę zakładu produkcyjnego? Można i trzeba. Czy można mieć dobry plan na działania kreatywne, badawcze, innowacyjne. Można i trzeba, chociaż w tym przypadku nie jest to aż tak oczywiste. Paweł: „ […]

Bold Brand Commerce, Logisys  oraz Grupa Nowe Motywacje połączyły siły i wprowadziły na rynek unikalną usługę – Omnichannel Service Design. Firmy te są także partnerami Omnichannel Retailing  Forum 2015 Fall Edition. Powstanie tej związane jest z doświadczeniami wdrożeniowymi na rynku e-commerce. Wielu klientów – mimo wdrożonego systemu sprzedaży i infrastruktury IT – nadal ma trudności […]

Zmiana jest zjawiskiem koniecznym w procesie rozwoju ludzi, zespołów, społeczeństw i organizacji. Organizacje, reagując na wydarzenia zewnętrzne i wewnętrzne, wprowadzają zmiany na poziomie strategicznym i operacyjnym, po to, by zapewnić firmie przewagę konkurencyjną. Jednak nie od dzisiaj wiadomo, że zmiana nie jest procesem bezbolesnym i często spotyka się z oporem, czyli odmową współpracy, bardziej lub […]

Oczywistą kwestią jest, że należy eliminować rzeczy nieważne, skupiając się na najbardziej istotnych. Mimo to – patrząc na listę zadań, na której znajduje się szereg spraw do załatwienia – można odczuwać bezradność.

Wciąż kontynuujemy temat zmiany i tego, co zrobić, by taka zmiana się udała. Dziś do rozmowy zaprosiłam Agnieszkę Siołek, która w Pracowni Edukreacji pomaga ludziom poznać i zrozumieć swoje mocne strony oraz „zaprząc je” do rozwoju osobistego.