Profesjonalna
sprzedaż
B2C

Szkolenia dla handlowców

Ważnym punktem naszej oferty są także profesjonalne szkolenia sprzedażowe prowadzone przez wykwalifikowanych specjalistów zajmujących się na co dzień wspieraniem przedsiębiorców w zakresie zwiększania konwersji. Za podstawowy atut uznaje się to, że kursy tłumaczące, czym jest skuteczna sprzedaż B2B, uświadamiają, jak istotną rolę odgrywa kompleksowe podejście do tego zagadnienia, ponieważ stanowią nie tylko solidną dawkę aktualnej wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim pokazują uczestnikom, jak zastosować te informacje w praktyce. Szukasz projektów edukacyjnych, za których sprawą zyskasz możliwość uczenia się od ekspertów i poznasz techniki najlepszych handlowców? Zapraszamy do szczegółowego zapoznania się ofertą naszych szkoleń.

Szkolenia dla sprzedawców – wiedza, która przydaje się w praktyce

Czym są kursy sprzedażowe? Jakie zagadnienia porusza się podczas szkoleń dla handlowców? Tematyka tych projektów edukacyjnych najczęściej skupia się na: pozyskiwaniu nowych klientów, prowadzeniu rozmów sprzedażowych, organizacji spotkań handlowych, projektowaniu lejków sprzedażowych i marketingowych dopasowanych do specyfiki grupy docelowej, języku korzyści, trendach w nawiązywaniu kontaktu z odbiorcami, badaniu potrzeb konsumentów, budowaniu relacji, poznawaniu technik sprzedaży zdalnej, sztuce perswazji, psychologicznych aspektach podejmowania decyzji zakupowych, czy oryginalnym przedstawianiu cech produktów. Wystarczy wybrać plan działań rozwojowych zgodny z indywidualnym zapotrzebowaniem oraz charakterem zadań realizowanych w miejscu pracy. Stosując w praktyce wiedzę zdobytą na szkoleniach ze sprzedaży należy nastawić się na osiąganie dobrych wyników w perspektywie długoterminowej.

Szkolenie dedykowane jest Sprzedawcom zatrudnionym w salonach sprzedaży detalicznej różnych branż ze szczególnym uwzględnieniem salonów samochodowych, sieci sklepów z elektroniką użytkową oraz sklepów odzieżowych. Uczestnicy najczęściej w swojej pracy rozliczani są nie tylko z efektywności sprzedaży, ale także z jakości obsługi Klienta. Te dwa elementy muszą ze sobą współgrać na każdym etapie procesu sprzedaży, ale także nadążać za zmieniającymi się potrzebami klientów i wirtualizowaniem się sprzedaży.

Szkolenia handlowe – sprawdź najskuteczniejsze sposoby sprzedaży

Dla kogo są kursy sprzedażowe? Kto powinien obowiązkowo zdecydować się na udział w takim projekcie edukacyjnym? Na dobrą sprawę ten krąg podmiotów tworzą wszystkie osoby, które bezpośrednio albo pośrednio zajmują się sprzedażą konkretnych towarów lub określonych usług. Warto, aby umiejętnościami sprzedażowymi dysponowali liderzy zespołów, przedstawiciele handlowi oraz menedżerowie sprzedaży – zarówno początkujący w tej branży, jak i Ci, którzy już posiadają wieloletnie doświadczenie, lecz skupiają się na regularnym aktualizowaniu swojej wiedzy. Co nieco o skutecznych technikach sprzedażowych powinni również wiedzieć: pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta, ludzie odpowiadający za marketing oraz właściciele firm zajmujących się działalnością nastawioną w głównej mierze na sprzedaż.

Udział Sprzedawców w szkoleniu PROFESJONALNA SPRZEDAŻ B2C daje możliwość uporządkowania i poznania nowoczesnych technik sprzedaży bezpośredniej, ale także używania narzędzi zdalnych, takich jak np. video-chat. Uczestnicy będą potrafili skutecznie podjąć nienachalny kontakt z Klientem, zweryfikować jego główne oczekiwania, które często są już dziś przez Klienta określone dzięki aktywności w internecie oraz skutecznie zamknąć sprzedaż opierając się na niecodziennej prezentacji produktowej. Dzięki szkoleniu nasi Klienci obserwują wzrost nie tylko tradycyjnych wskaźników satysfakcji Klienta, takich jak np. CSS, ale także wzrost nowoczesnych wskaźników sprzedażowych (Customer Experience Management – CEM) wpływający na wzrost skuteczności sprzedaży detalicznej.

Dlaczego warto doskonalić umiejętności sprzedażowe?

Systematyczne podnoszenie poziomu kompetencji sprzedażowych poprzez szkolenia handlowe i pogłębianie wiedzy produktowej na kursach to dwa przykładowe usprawnienia stanowiące klucz do wzrostu skuteczności realizacji procesu sprzedaży. Jakie korzyści w kontekście funkcjonowania całych organizacji, jak i poszczególnych członków zespołu generują wyszkoleni przedstawiciele działów handlowych? W pierwszej kolejności jest to większa świadomość własnych mocnych i słabych stron w dotychczas realizowanych transakcjach sprzedażowych. Zyskuje się też okazję do poznania nowych strategii, pomagających w realizacji wytyczonych celów. Stosowanie godnych polecenia technik sprzedaży prowadzi do: trafnego definiowania oczekiwań klientów, zwiększenia efektywności prowadzonych działań, prezentowania produktu lub usługi w ciekawszy sposób, budowania pozytywnych relacji z odbiorcami (opartych na lojalności i długoterminowym przywiązaniu do marki), reagowania na komunikaty wysyłane przez klientów oraz wzrostu zysków dla przedsiębiorstwa i wyższego wynagrodzenia dla pracownika.

Skuteczna sprzedaż – poznaj techniki najlepszych handlowców

Dość często można spotkać się ze stwierdzeniem, że skuteczna sprzedaż to podstawowy składnik przepisu na sukces w biznesie – i to bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, czy branżę, w jakiej się działa. Nie sposób się z tym nie zgodzić, ponieważ ten proces zaspokajania potrzeb klientów bezpośrednio przekłada się na wzrost osiąganych zysków. Jesteś handlowcem i uważasz, że nadszedł najlepszy moment na to, aby zainwestować w swój rozwój osobisty oraz zawodowy? Chcesz w pierwszej kolejności udoskonalić posiadane umiejętności sprzedażowe oraz nabyć nowe kompetencje z tego zakresu? Każdy z tych powodów sprzyja temu, aby nieco bliżej przyjrzeć się naszej aktualnej ofercie szkoleniowej. Sprawdź propozycje z kategorii szkolenia dla handlowców i zapisz się na kurs, aby poznać najlepsze sposoby sprzedaży produktów oraz usług, polecane przez ekspertów w tej dziedzinie. Wiedza, którą wtedy zdobędziesz, pozwoli Ci elastycznie dopasować się do wymagań i trendów charakterystycznych dla współczesnego rynku sprzedażowego.

Proces

  1. Zadanie przedszkoleniowe – Mystery Shopper w innych branżach
  2. Warsztat 2 dni [Analiza wartości Klienta / Satysfakcja Klienta a efektywność sprzedaży /Nawiązanie kontaktu – nowe trendy / Szybka diagnoza oczekiwań z uwzględnieniem „pracy domowej” Klienta w internecie ]
    1. Zadanie wdrożeniowe
    2. Autodiagnoza zdalna
  3. Warsztat 2 dni [Ekonomia Behawioralna – jak Klienci podejmują decyzję i jak na nią wpływać / Nowoczesna prezentacja produktu z wykorzystaniem nowych technologii / Obrona ceny poprzez prezentację wartości oferty / Pozyskiwanie jednoznacznych decyzji Klienta – przeciwdziałaniu efektowi RoToPo ]
    1. Zadanie wdrożeniowe
    2. Podsumowanie online

Doświadczenie

Profesjonalna Sprzedaż B2C jest kluczowym projektem o tematyce sprzedażowej naszej firmy realizowanym w postaci certyfikowania sprzedawców liderów rynkowych, z którymi współpracujemy. Prowadziliśmy i prowadzimy nadal projekty o tej tematyce miedzy innymi dla

  • Volkswagen Group Polska
  • Duża sieć z elektroniką użytkową
  • Mohito
  • BZWBK
  • PZU
  • KOPP
;