Coachingowy Trening Sprzedażowy (CTS)
Na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się rola, jaką pełni manager sprzedaży. Dzisiaj dobry manager , oprócz nadawania i rozliczania celów, potrafi także rozwijać umiejętności sprzedażowe swoich pracowników. Nie jest to łatwe zadanie, zwłaszcza, gdy w codziennej pracy jedno zadanie goni kolejne.
Myśląc o osobach, które chcą mieć proaktywny zespół sprzedawców, stworzyliśmy program Coachingowego Treningu Sprzedażowego.
Ten sposób pracy jest mocno powiązany z bezpośrednim zarządzaniem i wdrażaniem określonych zachowań. Jego celem jest wspieranie pracowników w stosowaniu określonych zachowań wymaganych w realnej sytuacji z klientem. Udział w treningu przekłada się na zwiększenie wyników finansowych. Narzędzia używane w tym procesie to obserwacja, rzetelna ocena, dobrze ukierunkowana praktyka i systematyczne informacje zwrotne na temat osiąganych celów, dzięki którym pracownik osiąga określone rezultaty.
Proces
- Kick Off zdalny: Film zapraszający i wyjaśniający znaczenie oraz korzyści z udziału w warsztatach.
- Pre-work:
- Część I – Przeczytanie materiałów dotyczących zarządzania sytuacyjnego wg. K. Blancharda
- Część II- Dokonanie analizy zespołu pod kątem etapów rozwoju pracowników w zadaniu.
- Warsztat „Coachingowy Trening Sprzedażowy” 2 dni
Dzień 1.
- Coaching w pracy managera- zasady pracy w odniesieniu do mapy zarządzania sytuacyjnego
- Praktyczny trening umiejętności w realności zawodowej managera
- Techniki przydatne w pracy w stylu coachingowym
Dzień 2
- Znaczenie umiejętności sprzedażowych szefa, jako źródła budowania wiarygodności
- Praktyczny trening umiejętności w realności zawodowej managera
- Trudne sytuacje w trakcie realizacji coachingu
- Zadanie wdrożeniowe zgodnie z zaplanowanymi Działaniami Rozwojowymi
Doświadczenie
- BZ WBK
- PZU