Personal branding, czyli jak budować swoją markę osobistą
Żyjemy w świecie, w którym reputacja ma niezwykłą wartość. Coraz częściej zdarza się, że pracodawcy zatrudniają nie tylko na podstawie przedstawionego im CV, ale również na bazie informacji znalezionych w internecie. Nie bez powodu w marketingu i sprzedaży korzysta się z twarzy i nazwisk celebrytów i powszechnie rozpoznawanych osób. Marka osobista w biznesie bywa bowiem o wiele skuteczniejsza niż marka samego produktu. Budowaniem wizerunku rozpoznawalnego w branży eksperta zajmuje się personal branding.

Konstatacja, że ludzie są różni, jest jedną z gatunku podstawowych i najczęściej powtarzanych przez managerów i specjalistów od rozwoju. Co ważne, ludzie różnią się pod wieloma względami, co pociąga za sobą potrzebę tworzenia rozmaitych typologii ułatwiających skuteczne komunikowanie, np. Insights, Extended DiSC itp. Jedną z różnic uchwyconych nie tak dawno temu a przynajmniej szczególnie eksponowanych […]

„Marka to jest to co się czuje instynktownie w związku z produktem, usługą, firmą” Marty Neumeier Pierwsze dowody pozytywnego oddziaływania marki pojawiły się ponad 60. lat temu. Pod koniec lat pięćdziesiątych badania i obserwacje konsumentów pokazały, że są oni skłonni płacić więcej za produkty określające swoją tożsamość, nawet jeśli produkty niemarkowe mają dokładnie taki sam […]