Pandemia i wywołany nią lockdown wywróciły do góry nogami zawodową rzeczywistość przedstawicieli handlowych. Ich codzienność z bezpośredniego kontaktu z wieloma osobami, ciągłym byciem w ruchu i pokonywaniu setek kilometrów dziennie oraz wykorzystywaniu telefonu tylko, jako dodatkowego narzędzia pracy, w jednej chwili przekształciła się w pracę w stałym otoczeniu, pokonywanie zaledwie kilku kroków – zwykle na terenie własnego domu, ale przede wszystkim przejściu na zdalny kontaktu z klientami i wykorzystywanie telefonu, […]

Czyli czego potrzebuje organizacja, by wyprzedzić konkurentów? Problem niedoboru umiejętności wśród pracowników, to pieśń przeszłości sięgająca w zasadzie lat 90-tych ubiegłego wieku, a występująca, w mniejszym lub większym natężeniu, również w poprzednich dziesięcioleciach. Od co najmniej 20 lat słyszy się, jak liderzy mówią o niedoborach umiejętności na całym rynku pracy. Przywódcy martwią się globalnym niedoborem pracowników IT od 2000 roku, a brakiem kierowców ciężarówek, mniej więcej […]

Ze względu na niespodziewany wybuch oraz zakres oddziaływania, pandemia wywarła ogromny wpływ i konieczność wprowadzenia wielu zmian w różnych obszarach codziennego życia oraz w każdym sektorze gospodarki. Dużej oraz nieodwracalnej już, według ekspertów, ewolucji uległ również obszar rozwoju kompetencji zatrudnionych, czyli wiedzy, umiejętności i postaw, które pozwalają na efektywne działanie oraz realizację powierzonych danemu pracownikowi zadań. […]

Rynek szkoleń w ostatnich latach podlegał wielu zmianom, które nieodwracalnie wpłynęły na jego obecny kształt. Nowe technologie i możliwość ich wykorzystywania w procesach rozwojowych sprawiły, że klienci mogli wybierać nie tylko w szerokim wachlarzu tematycznym, ale także samych narzędzi i form rozwojowych. Pandemia COVID-19 jeszcze bardziej przyspieszyła tempo zmian, nadając im niespotykaną dotychczas prędkość. Jak […]

Szkolenie produktowe – wprowadzenie nowego modelu samochodu do sieci handlowej w Polsce Cel projektu i wynikająca z niego potrzeba szkoleniowa: Wsparcie wprowadzenie na rynek nowego modelu samochodu – merytoryczne przygotowanie handlowców do sprzedawania nowego modelu pojawiającego się w ofercie marki. Opis projektu: Projekt edukacyjny realizowany dla firmy z branży automotive – Importera samochodów marki wolumenowej, polegający […]

Budowanie marki osobistej to w dzisiejszych czasach standard dla większości ludzi obecnych na rynku pracy. Każdy chce, aby biła od niego aura profesjonalizmu i żeby postrzegano go jako eksperta w danej branży. Duże kompetencje jednak nie wystarczą, trzeba również umieć je zaprezentować. Media społecznościowe to miejsce, z którego doskonale widać sukcesy, osiągnięcia i obszerną wiedzę. […]

Silna marka osobista istotna jest w wielu branżach, jednak szczególną rolę odgrywa w sprzedaży, której istotą jest zaufanie, to od niego zaczyna się każda transakcja. Ufać musimy nie tylko producentowi i samemu produktowi, ale również sprzedawcy, który oferuje nam konkretną rzecz czy usługę. Budowanie zaufania klientów, współpracowników i środowiska biznesowego jest istotą personal brandingu i […]

W dzisiejszych czasach budowanie odpowiedniego wizerunku osobistego ma niebagatelne znaczenie. W dobie internetu powinniśmy kontrolować informacje, jakie można znaleźć na nasz temat w sieci. Umiejętne budowanie własnej marki przynosi rozmaite korzyści – sprawia, że stajemy się widoczni na rynku pracy, buduje zaufanie i pozytywne relacje z klientami oraz tworzy wizerunek eksperta w oczach współpracowników, konsumentów […]

Personal branding, to świadome i celowe działania, mające na celu kreowanie własnego wizerunku, czyli marki osobistej. Marka ta jest wszystkim tym, co ludzie mówią o Tobie, kiedy nie ma Cię w pobliżu. Składają się na nią wyobrażenia, wypowiedzi i przekonania na Twój temat.