Menedżerska informacja zwrotna

Poznaj nasze szkolenie, które pomoże Wam opanować sztukę udzielania informacji zwrotnej w sposób skuteczny i inspirujący. Zarezerwuj miejsce już teraz i stwórz mocniejszy, bardziej efektywny zespół.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz:

❌ obniżenie jakości w realizacji zadań, większą liczbę błędów,

❌ trudności w zapraszaniu pracowników do rozmów zwrotnych, dużą liczbę nieporozumień i wynikających z nich konfliktów personalnych,

❌ brak zróżnicowanego stylu komunikacji liderów w zależności od sytuacji i osobowości pracownika

 

…lub chcesz podnieść kompetencje menedżerskie w kontekście informacji zwrotnej na wyższy poziom, aby pracować efektywniej — to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności komunikacyjnych, szczególnie w zakresie udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.

✅ Wzmocnienie asertywności i lepsze zarządzanie oczekiwaniami.

✅ Poznanie różnych modeli informacji zwrotnej dla elastyczniejszego reagowania na potrzeby zespołu.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Podstawy efektywnej informacji zwrotnej

• Zaproszenie pracownika do procesu informacji zwrotnej: strategie i techniki.
• Anioły vs demony informacji zwrotnej: identyfikacja i zarządzanie uprzedzeniami.
• Rozróżnianie faktów, opinii i uczuć: fundament skutecznej komunikacji.
• Znaki rozpoznania wg Analizy Transakcyjnej E. Berne: znaczenie w relacjach menedżerskich.

2

Moduł 2: Strategie i modele informacji zwrotnej

• Style prowadzenia rozmów feedbackowych: porównanie podejść dyrektywnych i angażujących.
• Zasady udzielania skutecznej informacji zwrotnej: od teorii do praktyki.
• Przegląd i zastosowanie modeli informacji zwrotnej: FUKO, NVC, Feedforward, GOLD.
• Bank mocnych oraz zakazanych zwrotów: dobre praktyki językowe w feedbacku.

3

Moduł 3: Umiejętności menedżerskie w informacji zwrotnej

• Proszenie i przyjmowanie informacji zwrotnej przez menedżera: budowanie kultury otwartości.
• Asertywność menedżerska w procesie udzielania informacji zwrotnej: równowaga między stanowczością a empatią.
• Znaczenie pozytywnej informacji zwrotnej: techniki skutecznej pochwały.
• Sesje treningowe: udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej w kontekście menedżerskim.

4

Moduł 4: Praktyczne zastosowanie i trening umiejętności

• Interaktywne sesje treningowe: symulacje i role-play z wykorzystaniem różnych modeli informacji zwrotnej.
• Praca z trudnymi przypadkami i sytuacjami w udzielaniu feedbacku: strategie radzenia sobie.
• Analiza przypadków z życia zawodowego uczestników: aplikacja modeli feedbacku do konkretnych sytuacji.
• Podsumowanie i plan działania: opracowanie indywidualnego planu wdrażania efektywnej informacji zwrotnej w praktyce menedżerskiej.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Dyrektorów i menadżerów różnego szczebla.

Właścicieli firm i zarządów chcących skuteczniej optymalizować biznes.

Wszystkich osób mających ambicje rozwoju zawodowego.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Poprawa efektywności komunikacji wewnętrznej, co może przełożyć się na wzrost jakości wykonania zadań oraz zmniejszenie liczby popełnianych błędów.

Rozwój pozytywnej kultury organizacyjnej przez konstruktywną wymianę informacji zwrotnej.

Lepsze zarządzanie zespołem i wzrost motywacji pracowników.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Wykorzystują zdobyte umiejętności udzielania i przyjmowania feedbacku na różnych poziomach organizacji.

Odpowiednio zarządzają emocjami i uprzedzeniami w procesie feedbacku.

Dążą do stałego rozwijania swoich umiejętności w zakresie asertywności i empatii w komunikacji zwrotnej.

Są gotowi do skutecznego zarządzania sytuacjami trudnymi i konfliktowymi.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie