Prowadzenie rozmów oceniających/rozwojowych

Odkryj różne role menedżera: mentor, coach, trener, inspirujący lider, stawiający wyzwania, nauczyciel, instruktor. Dowiedz się, jak w Twojej firmie można skutecznie przekształcać błędy w możliwości rozwoju oraz jak rozwijać umiejętności w rozpoznawaniu reaktywności i proaktywności w zespole.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz:

❌ niski poziom zaangażowania i motywacji pracowników,

❌ brak klarownych ścieżek rozwoju zawodowego,

❌ wysoki poziom rotacji pracowników,

❌ trudności w identyfikacji i rozwijaniu talentów w zespole,

❌ brak konstruktywnej informacji zwrotnej i wsparcia w rozwoju osobistym

 

lub chcesz wynieść sposób prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Umocnienie zdolności do efektywnego komunikowania się i budowania relacji zawodowych.

✅ Rozwój umiejętności zarządzania zespołem z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb pracowników.

✅ Wzrost pewności siebie w roli lidera, co przekłada się na lepsze zarządzanie i motywowanie zespołu.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Rola menedżera w rozwijaniu pracowników

  • Rozumienie ról: mentor, coach, trener, inspirujący lider, stawiający wyzwania, nauczyciel, instruktor.
  • Podejście do błędów jako okazji do rozwoju.
  • Rozpoznawanie reaktywności i proaktywności – w sobie i w pracownikach.
  • Trzy poziomy słuchania – praktyczne ćwiczenia na słuchanie aktywne.
2

Moduł 2: Rozmowa o rozwoju z pracownikiem

  • Diagnoza predyspozycji, kompetencji i aspiracji pracownika.
  • Identyfikacja potrzebnych talentów i kompetencji w zespole na przyszłość.
  • Koło kompetencji i Indywidualne Plany Rozwoju (IPR) – struktura spotkań rozwojowych.
  • Zastosowanie modelu GROW w rozmowach rozwojowych.
3

Moduł 3: Rozwijanie umiejętności pracowników przez rozmowy

  • Coaching Through Understanding (CTU): coachingowe podejście w rozmowach z pracownikami.
  • Formułowanie pytań mocy – ćwiczenia na angażowanie i poszukiwanie rozwiązań.
  • Obserwacja stanowiskowa i udzielanie informacji zwrotnej.
  • Budowanie banku problemów rozwojowych i praca nad rozwiązaniami.
4

Moduł 4: Trening praktyczny i praca nad błędami

  • Wykorzystanie ramy problemu i celu w codziennej pracy z zespołem.
  • Trening prowadzenia rozmów z informacją zwrotną – case study i praca w grupach.
  • Analiza i praca nad błędami – wykorzystanie feedbacku do rozwoju.
  • Stworzenie indywidualnego planu działań i zadanie wdrożeniowe dla uczestników.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Dyrektorów i menedżerów różnego szczebla.

Właścicieli firm i zarządów chcących skuteczniej optymalizować biznes.

Wszystkich osób mających ambicje rozwoju zawodowego.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Rozwój umiejętności liderów w zakresie identyfikacji i wykorzystania potencjału pracowników, co przekłada się na zwiększenie efektywności zespołów.

Optymalizacja procesów zarządzania zespołem, co przekłada się na lepsze wyniki.

Wzmocnienie kultury organizacyjnej opartej na otwartej i konstruktywnej komunikacji.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Rozumieją różne role menedżera w kontekście rozwoju pracowników, takie jak mentor, coach czy inspirujący lider.

Doskonalą umiejętności słuchania na trzech poziomach, co umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb zespołu.

Identyfikują niezbędne talenty i kompetencje w zespole, dostosowując je do przyszłych potrzeb organizacji.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie