Współpraca i zaufanie w zespole

Czy w Twoim zespole zmagacie się z problemami w zakresie współpracy, zaufania i efektywności zespołowej? Czy codzienne wyzwania i konflikty mają negatywny wpływ na atmosferę i wyniki pracy?


Zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu, które pozwoli Wam poprawić współpracę i budowanie zaufania w zespole.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz:

❌ problemy z komunikacją, brakiem zaufania oraz niewłaściwym rozdzieleniem zadań,

❌ niższą produktywność pracy oraz wzrost absencji pracowników,

❌ regularne konflikty i napięcia między członkami zespołu

 
lub chcesz wynieść współpracę zespołową na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój kompetencji lidera w zakresie budowania zaufania i efektywnej współpracy.

✅ Narzędzia do efektywnego rozwiązywania konfliktów i budowania konstruktywnego dialogu.

✅ Umiejętność wpływania na zaangażowanie i odpowiedzialność członków zespołu.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Podstawy współpracy i zaufania w zespole

        • Znaczenie współpracy i zaufania w efektywnym funkcjonowaniu zespołów.
        • Fazy rozwoju zespołu – od formowania się po osiągnięcie synergii.
        • Zrozumienie zaufania jako fundamentu współpracy zespołowej: komu ufamy i dlaczego?
        • Rozpoznawanie i adresowanie indywidualnych potrzeb członków zespołu w kontekście budowania zaufania.
2

Moduł 2: Model 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg P. Lencioniego

  • Wprowadzenie do modelu 5 dysfunkcji pracy zespołowej i jego wpływ na efektywność zespołu.
  • Głęboka analiza poziomu zaufania: strategie budowania i utrzymania zaufania w zespole.
  • Konstruktywny spór jako element budowania zespołowości: narzędzia i metody wspierające efektywne rozwiązywanie konfliktów.
  • Techniki zwiększania zaangażowania zespołu poprzez otwartą komunikację i współdzielenie wizji.
3

Moduł 3: Zaangażowanie, odpowiedzialność i realizacja rezultatów

        • Rola lidera w budowaniu zaangażowania i poczucia sensu pracy wśród członków zespołu.
        • Kluczowe wskazówki do efektywnego brania odpowiedzialności przez zespół.
        • Strategie osiągania wysokich rezultatów: jak efektywnie komunikować cele i monitorować postępy.
        • Metody wzmacniania poczucia własnej skuteczności i wpływu pracowników na wyniki zespołu.
4

Moduł 4: Praktyczne aspekty budowania zaufania i współpracy

        • Analiza kluczowych barier i codziennych trudności wpływających na współpracę w zespole oraz strategie ich niwelowania.
        • Bank rozwiązań: praktyczne działania lidera wzmacniające współpracę i zaufanie.
        • Praca nad realnymi case’ami uczestników, trening umiejętności budowania zaufania i współpracy.
        • Użycie narzędzi diagnostycznych do oceny poziomu zaufania i współpracy w zespole, identyfikacja obszarów do rozwoju.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Dyrektorów i menedżerów różnego szczebla.

2

Właścicieli firm i zarządów chcących skuteczniej optymalizować biznes.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzmocnienie kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu i współpracy.

Zwiększenie efektywności zespołów poprzez lepsze adresowanie dysfunkcji zespołowych.

Poprawa komunikacji i redukcja konfliktów w zespołach.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Wykorzystują poznane narzędzia do skutecznego budowania zaufania i współpracy.

Potrafią rozpoznawać i rozwiązywać konflikty w zespole.

Poprawiają umiejętności komunikacyjne i motywacyjne.

Podnoszą efektywność działania swojego zespołu i osiągną lepsze wyniki.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie