Proces obsługi Klienta w serwisie

Twoi pracownicy mają problemy z przekonywaniem Klientów do nowości, czują się niepewnie w rozmowach o technologiach lub zmagają się z obiekcjami dotyczącymi nowej oferty?


To szkolenie produktowe to inwestycja w rozwój Twojego zespołu, która przekłada się na lepszą jakość obsługi Klienta i efektywniejszą sprzedaż nowych modeli i technologii.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim serwisie obserwujesz: 

❌ niezadowolenie Klientów z poziomu obsługi,

❌ wysoką rotację Klientów zmieniających serwis,

❌ trudności w zrozumieniu oczekiwań Klientów,

❌ częste konflikty i nieporozumienia w zespole,

❌ niską jakość świadczonych usług i negatywne wyniki badań jakościowych

 
lub chcesz wznieść obsługę Klienta serwisu na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój praktycznych umiejętności w zakresie procesu obsługi Klienta w serwisie.

✅ Zwiększenie elastyczności i otwartości na zmiany.

✅ Rozwój osobisty i zwiększenie pewności siebie podczas obsługi Klienta.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Rola i zadania poszczególnych stanowisk serwisu

        • Pracownik Serwisu i jego otoczenie.
        • Profil wymagań i opis funkcji.
        • Rola poszczególnych pracowników serwisu w procesie naprawy.
2

Moduł 2: Proces obsługi w serwisie

        • Etapy procesu obsługi.
        • Oczekiwania Klienta.
        • Czynności w krokach procesu Klienta.
3

Moduł 3: Jakość w serwisie

        • Definicja jakości w serwisie.
        • Rodzaje badań oceniających jakość w serwisie.
        • Wyniki badań a system wynagrodzeń/ bonusów itp.
        • Przyczyny sytuacji, w których Klienci zmieniają serwis.
4

Moduł 4: Współpraca w serwisie

        • Komunikacja wewnętrzna.
        • Etapy pracy zespołu.
        • Przeciwdziałanie konfliktom w zespole.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Pracowników serwisów,
którzy chcą poprawić swoje umiejętności w obsłudze Klienta.

2

Kierowników serwisów,
pragnącym zwiększyć efektywność swojego zespołu.

3

Osób odpowiedzialnych za jakość usług serwisowych,
które chcą zrozumieć, jak badania jakościowe wpływają na wyniki pracy serwisu.

4

Nowych pracowników serwisów,
którzy chcą szybko i efektywnie wdrożyć się w procesy obsługi Klienta.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Optymalizacja i standaryzacja procesów obsługi Klienta.

Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Wypracowanie dobrych praktyk w zarządzaniu relacjami z Klientami.

Zrozumienie rodzajów badań jakościowych oraz wpływu wyników na pracę serwisu.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Rozumieją rolę i zadania poszczególnych stanowisk serwisowych.

Wiedzą, jak identyfikować i spełniać oczekiwania Klientów na każdym etapie obsługi.

Posiadają złożoną wiedzę na temat przeprowadzania badań oceniających jakość usług serwisowych i jaki wpływ mają ich wyniki na systemy wynagrodzeń i bonusów.

Poprawiają komunikację wewnętrzną; efektywnie pracują w zespole i zapobiegają konfliktom.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie