Profesjonalna sprzedaż B2C

Szkolenie dedykowane jest Sprzedawcom zatrudnionym w salonach sprzedaży detalicznej różnych branż ze szczególnym uwzględnieniem salonów samochodowych, sieci sklepów z elektroniką użytkową oraz sklepów odzieżowych. Uczestnicy najczęściej w swojej pracy rozliczani są nie tylko z efektywności sprzedaży, ale także z jakości obsługi Klienta. Te dwa elementy muszą ze sobą współgrać na każdym etapie procesu sprzedaży, ale także nadążać za zmieniającymi się potrzebami klientów i wirtualizowaniem się sprzedaży.

Udział Sprzedawców w szkoleniu PROFESJONALNA SPRZEDAŻ B2C daje możliwość uporządkowania i poznania nowoczesnych technik sprzedaży bezpośredniej, ale także używania narzędzi zdalnych, takich jak np. video-chat. Uczestnicy będą potrafili skutecznie podjąć nienachalny kontakt z Klientem, zweryfikować jego główne oczekiwania, które często są już dziś przez Klienta określone dzięki aktywności w internecie oraz skutecznie zamknąć sprzedaż opierając się na niecodziennej prezentacji produktowej. Dzięki szkoleniu nasi Klienci obserwują wzrost nie tylko tradycyjnych wskaźników satysfakcji Klienta, takich jak np. CSS, ale także wzrost nowoczesnych wskaźników sprzedażowych (Customer Experience Management – CEM) wpływający na wzrost skuteczności sprzedaży detalicznej.

Proces

  1. Zadanie przedszkoleniowe – Mystery Shopper w innych branżach
  1. Warsztat 2 dni [Analiza wartości Klienta / Satysfakcja Klienta a efektywność sprzedaży /Nawiązanie kontaktu – nowe trendy / Szybka diagnoza oczekiwań z uwzględnieniem „pracy domowej” Klienta w internecie ]
    1. Zadanie wdrożeniowe
    2. Autodiagnoza zdalna
  1. Warsztat 2 dni [Ekonomia Behawioralna – jak Klienci podejmują decyzję i jak na nią wpływać / Nowoczesna prezentacja produktu z wykorzystaniem nowych technologii / Obrona ceny poprzez prezentację wartości oferty / Pozyskiwanie jednoznacznych decyzji Klienta – przeciwdziałaniu efektowi RoToPo ]
    1. Zadanie wdrożeniowe
    2. Podsumowanie online

Doświadczenie

Profesjonalna Sprzedaż B2C jest kluczowym projektem o tematyce sprzedażowej naszej firmy realizowanym w postaci certyfikowania sprzedawców liderów rynkowych, z którymi współpracujemy. Prowadziliśmy i prowadzimy nadal projekty o tej tematyce miedzy innymi dla

  • Volkswagen Group Polska
  • Duża sieć z elektroniką użytkową
  • Mohito
  • BZWBK
  • PZU
  • KOPP