Zarządzanie wynikami serwisu (mechanicznym/ blacharnia-lakiernia)

Zarządzanie wynikami serwisu to ważny element w działaniach każdej firmy zajmującej się naprawami i obsługą klienta.


Nasze szkolenie „Zarządzanie wynikami serwisu” pomoże Twoim pracownikom skutecznie wykorzystać wskaźniki KPI, zoptymalizować koszty oraz poprawić efektywność procesów serwisowych.

Program szkolenia obejmuje zarówno serwis mechaniczny, jak i blacharsko-lakierniczy, dzięki czemu jest dopasowany do specyfiki Twojego biznesu.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim serwisie samochodowym obserwujesz: 

❌ niską efektywność zarządzania zespołem i procesami serwisowymi, co przekłada się na niższą jakość obsługi,

❌ trudności w monitorowaniu wyników serwisu i wykorzystywaniu wskaźników KPI w codziennej pracy,

❌ brak optymalizacji kosztów i budżetów działu, co prowadzi do nieefektywnego podziału zasobów i strat finansowych,

❌ problemy z integracją nowoczesnych systemów informatycznych w procesach obsługi klienta, co opóźnia realizację usług,

❌ niedostateczną komunikację wewnątrz zespołu oraz brak efektywnego zarządzania zadaniami w serwisie

 
lub chcesz wynieść zarządzanie serwisem na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Umiejętności komunikacyjne wewnątrz zespołu.

✅ Analizowanie i monitorowanie pracy działu.

✅ Rozwój praktycznych umiejętności własnych w zarządzaniu działem serwisu.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Rola i zadania stanowisk w serwisie

  • Podział obowiązków stanowisk w serwisie.
  • Budowanie satysfakcji Klienta i wiązanie go z marką i serwisem.
  • Zarządzanie zorientowane na wyniki.
  • Elementy kontroli jakości, dokumentacja, wykorzystanie w obsłudze Klienta.
2

Moduł 2: Systemy informatyczne w procesach obsługi Klienta

  • Kalendarze serwisowe w planowaniu pracy serwisu.
  • Nowoczesne systemy rezerwacji wizyt – platformy online, CC, AI w serwisie.
  • Systemy BMS w serwisie blacharsko-lakierniczym.
  • Systemy badania jakości i zadowolenia Klienta.
3

Moduł 3: Business Case – wykorzystanie wiedzy w praktyce

  • Wykorzystanie wskaźników KPI w serwisie.
  • Analiza Business Case.
  • Monitorowanie i ocena pracy działu.
  • Budżet działu – przyjęcie, realizacja, podział na pracowników.
  • Koszty i ich podział – marże pokrycia 1-5 stopnia.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Menedżerów serwisów,
którzy chcą zoptymalizować zarządzanie zespołem, procesami oraz wynikami finansowymi serwisu.

2

Kierowników działów Aftersales,
którzy odpowiadają za poprawę jakości usług oraz zwiększenie efektywności i rentowności działu.

3

Osób odpowiedzialnych za wdrażanie systemów informatycznych,
które dążą do optymalizacji procesów serwisowych i wprowadzenia nowoczesnych technologii do obsługi klienta.

4

Pracowników serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego,
którzy chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie jakości napraw, obsługi klienta oraz zarządzania procesami w serwisie.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost przychodów działów Aftersales.

Poprawa jakości napraw i oceny pracy serwisu przez Klienta.

Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi zarzadzania zespołem oraz procesami obsługi Klienta.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Posiadają umiejętności wykorzystywania wskaźników KPI do oceny efektywności pracy serwisu.

Potrafią analizować i monitorować wyniki serwisu samochodowego, co pozwoli im na optymalizację kosztów i poprawę rentowności.

Znają nowoczesne systemy informatyczne wspierające procesy obsługi klienta, co usprawni pracę serwisu.

Poprawiają jakość napraw i zwiększą satysfakcję klientów, co pozytywnie wpłynie na wizerunek serwisu.

Zwiększają przychody działu Aftersales poprzez lepsze zarządzanie budżetem i optymalizację kosztów.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie