Zarządzanie wynikami serwisu to ważny element w działaniach każdej firmy zajmującej się naprawami i obsługą klienta.
❌ niską efektywność zarządzania zespołem i procesami serwisowymi, co przekłada się na niższą jakość obsługi,
❌ trudności w monitorowaniu wyników serwisu i wykorzystywaniu wskaźników KPI w codziennej pracy,
❌ brak optymalizacji kosztów i budżetów działu, co prowadzi do nieefektywnego podziału zasobów i strat finansowych,
❌ problemy z integracją nowoczesnych systemów informatycznych w procesach obsługi klienta, co opóźnia realizację usług,
❌ niedostateczną komunikację wewnątrz zespołu oraz brak efektywnego zarządzania zadaniami w serwisie
lub chcesz wynieść zarządzanie serwisem na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Umiejętności komunikacyjne wewnątrz zespołu.
✅ Analizowanie i monitorowanie pracy działu.
✅ Rozwój praktycznych umiejętności własnych w zarządzaniu działem serwisu.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Rola i zadania stanowisk w serwisie
Moduł 2: Systemy informatyczne w procesach obsługi Klienta
Moduł 3: Business Case – wykorzystanie wiedzy w praktyce
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Wzrost przychodów działów Aftersales.
Poprawa jakości napraw i oceny pracy serwisu przez Klienta.
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi zarzadzania zespołem oraz procesami obsługi Klienta.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Posiadają umiejętności wykorzystywania wskaźników KPI do oceny efektywności pracy serwisu.
Potrafią analizować i monitorować wyniki serwisu samochodowego, co pozwoli im na optymalizację kosztów i poprawę rentowności.
Znają nowoczesne systemy informatyczne wspierające procesy obsługi klienta, co usprawni pracę serwisu.
Poprawiają jakość napraw i zwiększą satysfakcję klientów, co pozytywnie wpłynie na wizerunek serwisu.
Zwiększają przychody działu Aftersales poprzez lepsze zarządzanie budżetem i optymalizację kosztów.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie