Działania sprzedażowe w serwisach samochodowych napotykają na liczne bariery: niska skuteczność argumentacji, brak umiejętności właściwego badania potrzeb Klientów, a także trudności w dopasowywaniu ofert do konkretnych oczekiwań. Nawet jeśli poprawiasz wyniki sprzedaży z roku na rok, wciąż możesz czuć, że możliwości są znacznie większe.
❌ że pracownikom brakuje umiejętności, które pozwalają na odpowiednie dopasowanie komunikacji do potrzeb Klienta,
❌ trudności w reagowaniu na obiekcje Klientów,
❌ niezdolność do płynnego i zdecydowanego zakończenia rozmowy sprzedażowej,
❌ niedostateczne dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb Klienta
…te wyzwania są powszechnie spotykane w branży, ale dzięki odpowiedniej wiedzy można je skutecznie przezwyciężyć. Nasze szkolenie może być rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój praktycznych umiejętności z zakresu otwierania tematyki sprzedażowej.
✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji doradczej tworzonej z Klientem serwisu.
✅ Udoskonalenie umiejętności prezentowania produktów i akcesoriów.
✅ Poprawa umiejętności argumentowania i odpowiadania na obiekcje Klientów serwisu.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Waga sprzedaży i dosprzedaży
• Sprzedaż w serwisie, wzmacnianie sprzedaży produktu głównego.
• Budowanie satysfakcji Klienta i wiązanie go z marką i serwisem.
• Znaczenie akwizycji serwisowej dla wyniku sprzedaży w obszarze aftersales.
• Działania sprzedażowe a Klient w dobie smartfonizacji.
Moduł 2: Badanie, wzbudzanie i torowanie potrzeb klientów
• Rola badania potrzeb w argumentowaniu i obronie cen katalogowych.
• Model badania potrzeb w warunkach pracy poszczególnych ról serwisowych.
• Wzbudzanie potrzeb Klientów, założenia i sposób działania.
• Torowanie potrzeb Klientów w warunkach pracy serwisu.
Moduł 3: Prezentacja produktów i usług
Moduł 4: Zasady skutecznej argumentacji handlowej
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie efektywności sprzedaży w serwisach samochodowych.
Upowszechnienie stosowania bezpośrednich metod i technik sprzedaży.
Poprawa współpracy w tworzeniu, przekazywaniu i wykorzystywaniu szans sprzedażowych w strukturze serwisu.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Budują długofalowe relacje z Klientami, co wpływa na ich lojalność i powtarzalność wizyt w serwisie.
Znają i wykorzystują nowoczesne techniki sprzedaży, które poprawiają efektywność działań sprzedażowych w zespole.
Nabywają umiejętność skutecznego badania i wzbudzania potrzeb Klientów, lepiej dopasowując ofertę do ich oczekiwań.
Potrafią efektywnie reagować na obiekcje Klientów, co pozwala im lepiej zamykać transakcje.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie