Działania sprzedażowe w serwisach samochodowych napotykają na liczne bariery: niska skuteczność argumentacji, brak umiejętności właściwego badania potrzeb Klientów, a także trudności w dopasowywaniu ofert do konkretnych oczekiwań. Nawet jeśli poprawiasz wyniki sprzedaży z roku na rok, wciąż możesz czuć, że możliwości są znacznie większe.
❌ że pracownikom brakuje umiejętności, które pozwalają na odpowiednie dopasowanie komunikacji do potrzeb Klienta,
❌ trudności w reagowaniu na obiekcje Klientów,
❌ niezdolność do płynnego i zdecydowanego zakończenia rozmowy sprzedażowej,
❌ niedostateczne dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb Klienta
…te wyzwania są powszechnie spotykane w branży, ale dzięki odpowiedniej wiedzy można je skutecznie przezwyciężyć. Nasze szkolenie może być rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój praktycznych umiejętności z zakresu otwierania tematyki sprzedażowej.
✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji doradczej tworzonej z Klientem serwisu.
✅ Udoskonalenie umiejętności prezentowania produktów i akcesoriów.
✅ Poprawa umiejętności argumentowania i odpowiadania na obiekcje Klientów serwisu.
Tworzymy dedykowane formy edukacyjne video i e-learningu dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!
Prezentacja dowolnego procesu, wyjaśnienia koncepcji lub instruktażu dotyczącego wykonywania określonej czynności krok po kroku.
Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.
Narzędzie edukacyjne zawierające różnorodne formy przekazywania wiedzy.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Waga sprzedaży i dosprzedaży
• Sprzedaż w serwisie, wzmacnianie sprzedaży produktu głównego.
• Budowanie satysfakcji Klienta i wiązanie go z marką i serwisem.
• Znaczenie akwizycji serwisowej dla wyniku sprzedaży w obszarze aftersales.
• Działania sprzedażowe a Klient w dobie smartfonizacji.
Moduł 2: Badanie, wzbudzanie i torowanie potrzeb klientów
• Rola badania potrzeb w argumentowaniu i obronie cen katalogowych.
• Model badania potrzeb w warunkach pracy poszczególnych ról serwisowych.
• Wzbudzanie potrzeb Klientów, założenia i sposób działania.
• Torowanie potrzeb Klientów w warunkach pracy serwisu.
Moduł 3: Prezentacja produktów i usług
Moduł 4: Zasady skutecznej argumentacji handlowej
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie efektywności sprzedaży w serwisach samochodowych.
Upowszechnienie stosowania bezpośrednich metod i technik sprzedaży.
Poprawa współpracy w tworzeniu, przekazywaniu i wykorzystywaniu szans sprzedażowych w strukturze serwisu.
Budują długofalowe relacje z Klientami, co wpływa na ich lojalność i powtarzalność wizyt w serwisie.
Znają i wykorzystują nowoczesne techniki sprzedaży, które poprawiają efektywność działań sprzedażowych w zespole.
Nabywają umiejętność skutecznego badania i wzbudzania potrzeb Klientów, lepiej dopasowując ofertę do ich oczekiwań.
Potrafią efektywnie reagować na obiekcje Klientów, co pozwala im lepiej zamykać transakcje.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:
🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),
🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,
🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.
Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie