Techniki sprzedaży produktów, usług i akcesoriów w serwisie

Działania sprzedażowe w serwisach samochodowych napotykają na liczne bariery: niska skuteczność argumentacji, brak umiejętności właściwego badania potrzeb Klientów, a także trudności w dopasowywaniu ofert do konkretnych oczekiwań. Nawet jeśli poprawiasz wyniki sprzedaży z roku na rok, wciąż możesz czuć, że możliwości są znacznie większe.


Czy zastanawiałeś się, jak podnieść efektywność sprzedaży, poprawić współpracę z Klientem i finalizować transakcje z większą pewnością siebie?

Sprawdź program naszego szkolenia!
Forma realizacji: stacjonarna
Czas trwania: 2 dni

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim serwisie obserwujesz: 

❌ że pracownikom brakuje umiejętności, które pozwalają na odpowiednie dopasowanie komunikacji do potrzeb Klienta,

❌ trudności w reagowaniu na obiekcje Klientów,

❌ niezdolność do płynnego i zdecydowanego zakończenia rozmowy sprzedażowej,

❌ niedostateczne dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb Klienta

 
…te wyzwania są powszechnie spotykane w branży, ale dzięki odpowiedniej wiedzy można je skutecznie przezwyciężyć. Nasze szkolenie może być rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój praktycznych umiejętności z zakresu otwierania tematyki sprzedażowej.

✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji doradczej tworzonej z Klientem serwisu.

✅ Udoskonalenie umiejętności prezentowania produktów i akcesoriów.

✅ Poprawa umiejętności argumentowania i odpowiadania na obiekcje Klientów serwisu.

Formy Digital – EduTech

Tworzymy dedykowane formy edukacyjne video i e-learningu dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!

Ikona film instruktażowy

Film instruktażowy

Prezentacja dowolnego procesu, wyjaśnienia koncepcji lub instruktażu dotyczącego wykonywania określonej czynności krok po kroku.

Ikona aplikacja

Aplikacja

Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.

Ikona elearning

E-learning

Narzędzie edukacyjne zawierające różnorodne formy przekazywania wiedzy.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Waga sprzedaży i dosprzedaży

• Sprzedaż w serwisie, wzmacnianie sprzedaży produktu głównego.
• Budowanie satysfakcji Klienta i wiązanie go z marką i serwisem.
• Znaczenie akwizycji serwisowej dla wyniku sprzedaży w obszarze aftersales.
• Działania sprzedażowe a Klient w dobie smartfonizacji.

2

Moduł 2: Badanie, wzbudzanie i torowanie potrzeb klientów

• Rola badania potrzeb w argumentowaniu i obronie cen katalogowych.
• Model badania potrzeb w warunkach pracy poszczególnych ról serwisowych.
• Wzbudzanie potrzeb Klientów, założenia i sposób działania.
• Torowanie potrzeb Klientów w warunkach pracy serwisu.

3

Moduł 3: Prezentacja produktów i usług

  • Łańcuch działań, od informacji do prezentacji dynamicznej.
  • Zasady wizualnej prezentacji produktów w serwisie.
  • Wytyczne ekonomii behawioralnej a prezentacja produktów i usług.
  • Dopasowanie formy prezentacji do sytuacji i postaw Klientów serwisu.
4

Moduł 4: Zasady skutecznej argumentacji handlowej

  • Język korzyści w rozmowach z Klientem serwisu samochodowego.
  • Argumentowanie sprzedażowe jako umiejętność do rozwijania.
  • Praca z obiekcjami Klientów, techniki i sposoby reagowania.
  • Finalizowanie i dbałość o tworzenie szans sprzedażowych do akwizycji.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Pracowników serwisów,
którzy chcą poprawić swoje umiejętności w obsłudze Klienta.

2

Kierowników serwisów,
pragnącym zwiększyć efektywność swojego zespołu.

3

Osób odpowiedzialnych za jakość usług serwisowych,
które chcą zrozumieć, jak badania jakościowe wpływają na wyniki pracy serwisu.

4

Nowych pracowników serwisów,
którzy chcą szybko i efektywnie wdrożyć się w procesy obsługi Klienta.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie efektywności sprzedaży w serwisach samochodowych.

Upowszechnienie stosowania bezpośrednich metod i technik sprzedaży.

Poprawa współpracy w tworzeniu, przekazywaniu i wykorzystywaniu szans sprzedażowych w strukturze serwisu.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Budują długofalowe relacje z Klientami, co wpływa na ich lojalność i powtarzalność wizyt w serwisie.

Znają i wykorzystują nowoczesne techniki sprzedaży, które poprawiają efektywność działań sprzedażowych w zespole.

Nabywają umiejętność skutecznego badania i wzbudzania potrzeb Klientów, lepiej dopasowując ofertę do ich oczekiwań.

Potrafią efektywnie reagować na obiekcje Klientów, co pozwala im lepiej zamykać transakcje.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:

🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),

🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,

🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.

Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie

Zobacz również