Techniki sprzedaży produktów, usług i akcesoriów w serwisie

Działania sprzedażowe w serwisach samochodowych napotykają na liczne bariery: niska skuteczność argumentacji, brak umiejętności właściwego badania potrzeb Klientów, a także trudności w dopasowywaniu ofert do konkretnych oczekiwań. Nawet jeśli poprawiasz wyniki sprzedaży z roku na rok, wciąż możesz czuć, że możliwości są znacznie większe.


Czy zastanawiałeś się, jak podnieść efektywność sprzedaży, poprawić współpracę z Klientem i finalizować transakcje z większą pewnością siebie? Sprawdź zatem program niniejszego szkolenia!

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim serwisie obserwujesz: 

❌ że pracownikom brakuje umiejętności, które pozwalają na odpowiednie dopasowanie komunikacji do potrzeb Klienta,

❌ trudności w reagowaniu na obiekcje Klientów,

❌ niezdolność do płynnego i zdecydowanego zakończenia rozmowy sprzedażowej,

❌ niedostateczne dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb Klienta

 
…te wyzwania są powszechnie spotykane w branży, ale dzięki odpowiedniej wiedzy można je skutecznie przezwyciężyć. Nasze szkolenie może być rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój praktycznych umiejętności z zakresu otwierania tematyki sprzedażowej.

✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji doradczej tworzonej z Klientem serwisu.

✅ Udoskonalenie umiejętności prezentowania produktów i akcesoriów.

✅ Poprawa umiejętności argumentowania i odpowiadania na obiekcje Klientów serwisu.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Waga sprzedaży i dosprzedaży

• Sprzedaż w serwisie, wzmacnianie sprzedaży produktu głównego.
• Budowanie satysfakcji Klienta i wiązanie go z marką i serwisem.
• Znaczenie akwizycji serwisowej dla wyniku sprzedaży w obszarze aftersales.
• Działania sprzedażowe a Klient w dobie smartfonizacji.

2

Moduł 2: Badanie, wzbudzanie i torowanie potrzeb klientów

• Rola badania potrzeb w argumentowaniu i obronie cen katalogowych.
• Model badania potrzeb w warunkach pracy poszczególnych ról serwisowych.
• Wzbudzanie potrzeb Klientów, założenia i sposób działania.
• Torowanie potrzeb Klientów w warunkach pracy serwisu.

3

Moduł 3: Prezentacja produktów i usług

  • Łańcuch działań, od informacji do prezentacji dynamicznej.
  • Zasady wizualnej prezentacji produktów w serwisie.
  • Wytyczne ekonomii behawioralnej a prezentacja produktów i usług.
  • Dopasowanie formy prezentacji do sytuacji i postaw Klientów serwisu.
4

Moduł 4: Zasady skutecznej argumentacji handlowej

  • Język korzyści w rozmowach z Klientem serwisu samochodowego.
  • Argumentowanie sprzedażowe jako umiejętność do rozwijania.
  • Praca z obiekcjami Klientów, techniki i sposoby reagowania.
  • Finalizowanie i dbałość o tworzenie szans sprzedażowych do akwizycji.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Pracowników serwisów,
którzy chcą poprawić swoje umiejętności w obsłudze Klienta.

2

Kierowników serwisów,
pragnącym zwiększyć efektywność swojego zespołu.

3

Osób odpowiedzialnych za jakość usług serwisowych,
które chcą zrozumieć, jak badania jakościowe wpływają na wyniki pracy serwisu.

4

Nowych pracowników serwisów,
którzy chcą szybko i efektywnie wdrożyć się w procesy obsługi Klienta.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie efektywności sprzedaży w serwisach samochodowych.

Upowszechnienie stosowania bezpośrednich metod i technik sprzedaży.

Poprawa współpracy w tworzeniu, przekazywaniu i wykorzystywaniu szans sprzedażowych w strukturze serwisu.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Budują długofalowe relacje z Klientami, co wpływa na ich lojalność i powtarzalność wizyt w serwisie.

Znają i wykorzystują nowoczesne techniki sprzedaży, które poprawiają efektywność działań sprzedażowych w zespole.

Nabywają umiejętność skutecznego badania i wzbudzania potrzeb Klientów, lepiej dopasowując ofertę do ich oczekiwań.

Potrafią efektywnie reagować na obiekcje Klientów, co pozwala im lepiej zamykać transakcje.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie