Porównanie z konkurencją (modele, produkt, technologia) – przewagi i argumentacja

Niezwykle ważne jest, aby w rozmowie z Klientem nie tylko znać cechy technologiczne i produktowe oferowanego modelu, ale również rozumieć, jak te rozwiązania wypadają na tle konkurencji i jak przekuć tę wiedzę w skuteczną argumentację sprzedażową.


Właśnie dlatego nasze szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o dostarczeniu narzędzi, które pomogą Twojemu zespołowi nie tylko lepiej zrozumieć ofertę produktową, ale i właściwie reagować na obiekcje Klientów, budować relacje i finalizować sprzedaż.

To szkolenie to okazja, by w pełni wykorzystać potencjał technologii, poznać strategię obrony oferty w negocjacjach, a także skutecznie prezentować zalety produktów w porównaniu do konkurencji. Dzięki temu, Twoje zespół stanie się bardziej pewny siebie, a sprzedaż – bardziej efektywna.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz: 

brak skutecznej argumentacji sprzedażowej – trudności w przedstawieniu Klientowi realnych przewag modelu lub technologii na tle konkurencji,

problemy z radzeniem sobie z obiekcjami Klientów – brak umiejętności obrony ceny, wartości i unikalnych cech produktu w rozmowie z Klientem,

niską znajomość oferty konkurencji – brak świadomości, jak prezentować swoje modele w kontekście konkurencyjnych rozwiązań

 
…lub chcesz wynieść umiejętność argumentacji sprzedażowej na wyższy poziom, aby skuteczniej przekonywać Klientów – to szkolenie jest dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Zdobycie umiejętności argumentacji sprzedażowej dotyczącej modelu lub technologii.

✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji z Klientem w kontekście sprzedaży i serwisu.

✅ Zdobycie wiedzy dotyczącej przewag produktowych lub technologicznych zastosowanych w marce.

✅ Umiejętności radzenia sobie z obiekcjami Klienta dotyczącymi technologii lub modelu.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Analiza produktowa

  • Cechy technologiczne i parametry techniczne modelu/ technologii.
  • Przewaga technologii nad konkurencją.
  • Porównanie technologii i wyróżników technologicznych z konkurencją.
  • Budowanie argumentacji produktowej vs konkurencja.
2

Moduł 2: Analiza ofertowa vs konkurencja

  • Analiza oferty względem oferty konkurencyjnych modeli.
  • Mocne strony aktualnej oferty modelowej/ technologicznej na tle rynku.
  • Porównanie aktualnej oferty z ofertą konkurencji – tarcze i miecze.
  • Budowanie argumentacji ofertowej vs konkurencja.
3

Moduł 3: Argumentacja i praca z obiekcjami

  • Analiza oferty pod kątem scenariusza Klienta.
  • Umiejętność obrony oferty i argumentowania jej pod kątem odpowiedniego Klienta.
  • Praca nad obiekcjami.
  • Wykorzystanie argumentów w praktyce.
4

Moduł 4: Jazdy testowe modelami producenta oraz konkurencji

  • Porównanie na żywo technologii modelu producenta i konkurencji.
  • Praktycznie poznanie działania nowych elementów technologicznych.
  • Budowanie argumentacji sprzedażowej w porównaniu z najważniejszymi modelami konkurencji.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Sprzedawców i doradców sprzedaży w branży Automotive,
którzy chcą zwiększyć swoje umiejętności argumentacji i lepiej rozumieć przewagi technologiczne i produktowe oferowanych modeli.

2

Menedżerów i liderów zespołów sprzedażowych,
którzy chcą poprawić wyniki swojego zespołu w zakresie prezentacji oferty i obsługi Klientów flotowych.

3

Specjalistów ds. sprzedaży flotowej,
którzy potrzebują pogłębić wiedzę o konkurencyjnych rozwiązaniach oraz nauczyć się lepszej obrony oferty w negocjacjach flotowych.

4

Osób odpowiedzialnych za obsługę posprzedażową,
którzy pragną zwiększyć satysfakcję Klientów i poprawić jakość serwisu po sprzedaży.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zrozumienie najnowszych technologii zastosowanych w modelach marki.

Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.

Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.

Budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy w doborze odpowiedniego modelu/ technologii.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Opanowują skuteczną argumentację sprzedażową – przekonująco prezentują przewagi modelu lub technologii na tle konkurencji.

Radzą sobie z obiekcjami Klientów – pewnie odpowiadają na pytania, bronią ceny i wartości produktu.

Świadomie porównują modele i wykorzystują przewagi produktowe w rozmowach sprzedażowych.

Swobodnie prowadzą rozmowy z Klientami, budując profesjonalny wizerunek.

Efektywnie wykorzystują jazdy testowe – prezentują Klientom realne korzyści wynikające z zastosowanych technologii.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie