Niezwykle ważne jest, aby w rozmowie z Klientem nie tylko znać cechy technologiczne i produktowe oferowanego modelu, ale również rozumieć, jak te rozwiązania wypadają na tle konkurencji i jak przekuć tę wiedzę w skuteczną argumentację sprzedażową.
❌ brak skutecznej argumentacji sprzedażowej – trudności w przedstawieniu Klientowi realnych przewag modelu lub technologii na tle konkurencji,
❌ problemy z radzeniem sobie z obiekcjami Klientów – brak umiejętności obrony ceny, wartości i unikalnych cech produktu w rozmowie z Klientem,
❌ niską znajomość oferty konkurencji – brak świadomości, jak prezentować swoje modele w kontekście konkurencyjnych rozwiązań
✅ Zdobycie umiejętności argumentacji sprzedażowej dotyczącej modelu lub technologii.
✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji z Klientem w kontekście sprzedaży i serwisu.
✅ Zdobycie wiedzy dotyczącej przewag produktowych lub technologicznych zastosowanych w marce.
✅ Umiejętności radzenia sobie z obiekcjami Klienta dotyczącymi technologii lub modelu.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Analiza produktowa
Moduł 2: Analiza ofertowa vs konkurencja
Moduł 3: Argumentacja i praca z obiekcjami
Moduł 4: Jazdy testowe modelami producenta oraz konkurencji
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zrozumienie najnowszych technologii zastosowanych w modelach marki.
Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.
Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.
Budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy w doborze odpowiedniego modelu/ technologii.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Opanowują skuteczną argumentację sprzedażową – przekonująco prezentują przewagi modelu lub technologii na tle konkurencji.
Radzą sobie z obiekcjami Klientów – pewnie odpowiadają na pytania, bronią ceny i wartości produktu.
Świadomie porównują modele i wykorzystują przewagi produktowe w rozmowach sprzedażowych.
Swobodnie prowadzą rozmowy z Klientami, budując profesjonalny wizerunek.
Efektywnie wykorzystują jazdy testowe – prezentują Klientom realne korzyści wynikające z zastosowanych technologii.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie