Cykl zarządczy: delegowanie-monitorowanie-podsumowywanie

Chciałbyś, aby w Twojej firmie poprawiono umiejętności zarządzania zespołem, efektywnie planowano i delegowano zadania oraz monitorowano postępy pracowników? Nasze szkolenie pomoże opanować kluczowe techniki, które przełożą się na lepsze wyniki Waszego zespołu i organizacji.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w Twojej firmie:

❌ menedżerowie mają trudności z oceną i monitorowaniem realizacji powierzonych zadań,

❌ pracownicy nie otrzymują konstruktywnej informacji zwrotnej, co obniża ich motywację i zaangażowanie,

❌ brakuje regularnych i efektywnych rozmów podsumowujących współpracę i realizację zadań,

 

lub chcesz wynieść cykl zarządczy na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności zarządczych w kontekście planowania, delegowania, monitorowania i podsumowywania zadań.

✅ Zdolność do dostosowania stylu zarządzania do indywidualnych potrzeb pracowników.

✅ Umiejętność efektywnego stosowania narzędzi i technik komunikacyjnych w różnych sytuacjach zarządczych.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Planowanie i delegowanie zadań

        • Wprowadzenie do modelu ROM (Result Oriented Management) i jego zastosowanie w praktyce.
        • Zasady efektywnego planowania i delegowania zadań z wykorzystaniem reguły SMART.
        • Techniki prowadzenia skutecznych rozmów delegujących, dostosowanych do poziomu kompetencji i zaangażowania pracownika.
        • Trening rozmów delegujących z uwzględnieniem różnych scenariuszy i poziomów trudności.
2

Moduł 2: Konsekwencja w zarządzaniu – monitorowanie

        • Zasady efektywnego monitorowania postępów pracowników w realizacji powierzonych zadań.
        • 4 strategie skutecznego monitorowania i dostosowywanie stylu komunikacji.
        • Sposoby udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, stawianie granic i docenianie wkładu pracowników.
        • Praktyczne ćwiczenia na zastosowanie różnych strategii monitorowania w kontekście zarządzania różnorodnością kompetencji i zaangażowania zespołu.
3

Moduł 3: Rozmowa podsumowująca i ocena współpracy

        • Struktura i kluczowe elementy efektywnej rozmowy podsumowującej współpracę i realizację zadań.
        • Techniki zachęcania pracowników do skutecznej samooceny i refleksji nad własnymi osiągnięciami.
        • Analiza i praca z rzeczywistymi sytuacjami uczestników: praktyczne przykłady i case studies.
        • Trening prowadzenia rozmów podsumowujących: symulacje i scenki z feedbackiem dla uczestników.
4

Moduł 4: Adaptacja i elastyczność w cyklu zarządczym

        • Rozwijanie umiejętności adaptacji i elastyczności w zarządzaniu różnorodnością zespołu.
        • Wykorzystanie różnych typów osobowości w cyklu zarządczym.
        • Opracowanie indywidualnych planów działania na podstawie narzędzi ze szkolenia, z naciskiem na ich praktyczne zastosowanie w codziennej pracy menedżerskiej.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Dyrektorów i menedżerów różnego szczebla.

Właścicieli firm i zarządów chcących skuteczniej optymalizować biznes.

Wszystkich osób mających ambicje rozwoju zawodowego.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Poprawa efektywności zarządzania zadaniami i projektami.

Wzrost zaangażowania i motywacji pracowników poprzez skuteczne delegowanie i monitorowanie.

Wzmocnienie kompetencji liderów w zakresie komunikacji i budowania relacji z zespołem.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Wykorzystują strategie monitorowania i dostosowywania stylu komunikacji.

Wiedzą, jak stosować model ROM i regułę SMART w codziennej pracy.

Potrafią zachęcać pracowników do samooceny i refleksji.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie