Szkolenia serwisowe

Nasze szkolenia serwisowe są w dużej mierze dedykowane Doradcom Serwisowym, pomagając im utrzymać wysoką jakość procesów obsługi Klienta. Ułatwiają one wykonywanie codziennych obowiązków związanych z obsługą Klienta w oparciu o zasadniczy proces oraz efektywne wykorzystanie systemów IT.

 

Dzięki naszym szkoleniom, Doradcy Serwisowi mogą lepiej zarządzać swoimi zadaniami, zapewniając doskonałą obsługę Klienta i przyczyniając się do sukcesu całej organizacji.

 

Zapytaj o szczegóły
Dawid Stanik
Dyrektor Programowy - Zespół MOTO
-

Wyzwania branży Automotive w obszarze serwisu

Współpracując z naszymi Klientami, najczęściej spotykamy się u nich z  następującymi wyzwaniami:

zwiększenie produktywności i efektywności serwisu

rekrutacja i utrzymywanie pracowników wykwalifikowanych (blacharzy, lakierników, mechaników)

niewystarczające wykorzystywanie potencjału leadów i szans dosprzedażowych w serwisie

utrzymanie wysokich standardów w serwisie mechanicznym i blacharsko-lakierniczym

budowanie realnej współpracy międzydziałowej

wdrożenie standardów obsługi i serwisowania pojazdów elektrycznych (EV)

Główne tematy szkoleń serwisowych dla Automotive

1
Proces obsługi Klienta w serwisie
2
Techniki sprzedaży produktów, usług i akcesoriów w serwisie
3
Jak rozmawiać o zagadnieniach technicznych z Klientami
4
KPI w serwisie
5
Zarządzanie wynikami serwisu (mechanicznego / blacharnia-lakiernia)

Nasza oferta

Oferujemy wszechstronny pakiet wystandaryzowanych szkoleń serwisowych działających w branży Automotive. Sprawdź naszą ofertę i zobacz, jak możemy Ci pomóc!

Efekty naszych działań – Success Case

Przeglądając nasz poniższy Success Case, zapoznasz się z analizą wyzwań, proponowanymi przez nas rozwiązaniami i osiągnięciami naszych Klientów.

Przykład

Zespół naszych trenerów

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie