Prezentacja dynamiczna.
Model PCK.
Model korzyści w różnicy cenowej.
Analizy jakościowej – wywiadów telefonicznych.
Etap drugi polegał na uzupełnieniu informacji o dane z analizy jakościowej. Badanie polegało na przeprowadzeniu wywiadów telefonicznych z 15 osobami, które odpowiedziały na pierwszy etap badania SCM (wypełniły ankietę). Cele wywiadów było pogłębienie wiedzy o doświadczeniach oraz czynnikach, które wpłynęły na sukces we wdrożeniu narzędzi.
Rezultaty szkolenia były bardzo pozytywne. Uczestnicy szczególnie chwalili technikę „dynamicznej prezentacji” oraz metodę PCK (Potrzeba-Cecha-Korzyść), które uznali za najczęściej stosowane i najskuteczniejsze po szkoleniu. W zakresie skuteczności handlowej, zastosowanie obrony ceny katalogowej oraz pakietowania przyczyniło się do efektywnej sprzedaży i zapewnienia zakładanej marży. Uczestnicy zauważyli również wzrost poczucia pewności siebie w obsłudze Klienta i odczuli, że rozmowy stały się „łatwiejsze”.
Dodatkową korzyścią było większe skupienie na Kliencie oraz lepsze budowanie relacji, a technika „dynamicznej prezentacji” ułatwiła skracanie dystansu. Wszyscy Uczestnicy wywiadów poleciliby szkolenie, podkreślając kilka wspólnych mocnych stron warsztatów: możliwość dotknięcia, składania, montażu i demontażu akcesoriów różnych marek, ich różnorodność oraz dostępność pojazdów; forma warsztatowa i ćwiczeniowa; dbałość o atmosferę, kulturę oraz sprawiedliwość i rzetelność, a także dużą ilość ćwiczeń. Uczestnicy docenili również postać trenera oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z innymi Uczestnikami.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie