Szkolenia produktowe dla serwisu

Stawiamy na wiedzę produktową u pracowników serwisu. Wychodzimy z założenia, że jeśli mają w profesjonalny sposób opiekować się Klientami i ich samochodami, przede wszystkim muszą znać produkt, z którym pracują. Dlatego niejednokrotnie organizujemy szkolenia i warsztaty zapoznające ich z nowymi modelami i ich funkcjonalnością.

 Zdajemy sobie sprawę, że niekiedy pracownicy nie mają nawet szansy zapoznać się z pełnym asortymentem części i akcesoriów, które mogą zaoferować klientowi. Jednocześnie wiemy, jak ważna jest dosprzedaż w serwisie.

Nasza oferta szkoleń produktowych obejmuje:

  • Szkolenia wprowadzające przy premierze nowego modelu – związana z dniami testowymi, podczas których uczestnicy mają szansę przejechać się nowościami, ale również porównać je z konkurencją.
  • Podczas szkolenia uczestnicy mają również szansę wypróbować systemy asystujące i multimedialne – w praktyce zobaczyć ich cechy.
  • Organizujemy również szkolenia z akcesoriów dedykowane bezpośrednio pod charakter pracy serwisu.
  • Pokazujemy gotowe sposoby na dosprzedaż – up selling i cross selling.
  • Uczestnicy mają możliwość przetestowania akcesoriów w praktyce – montujemy bagażniki, boxy dachowe, foteliki, rowery – wszystko co mamy dostępne na Sali, tak, aby później mogli wesprzeć Klienta i zaprezentować pełne możliwości akcesoriów, znać ich działanie i dopasować je  idealnie do jego potrzeb.
  • Poza tym, uczymy postawy, w której doradcy są sami przekonani do akcesoriów, które proponują Klientom – to ułatwia im pracę i oferowanie nierzadko drogich i z ich perspektywy niesprzedawalnych dodatków.
;