Szkolenia marketingowe

Obecny postęp technologiczny pociąga za sobą wszystkie segmenty nowoczesnego marketingu. Postpandemiczne badania rynku wykazują, że ponad 44% Polaków przeniosła swoją aktywność zakupową do sieci. Zdajemy sobie sprawę, że marketing branży motoryzacyjnej stoi przed olbrzymim wyzwaniem nadążania za dzisiejszym Klientem i nawiązania z nim efektywnej relacji, której czynnikiem będzie zaufanie nie tylko do marki, ale przede wszystkim sprzedawcy, który musi opanować w dzisiejszych czasach kontakt zdalny oraz budowanie zdalnej i silnej relacji z Klientem. 

  • Podczas szkoleń uczymy najnowszych praktyk sprzedażowych stosowanych w mediach społecznościowych oraz platformach internetowych. 
  • Dostarczamy najświeższe dane dot. zmian w algorytmach mediów, które odpowiedzialne są za efektywną sprzedaż online. 
  • Uczymy, w jaki sposób wykorzystywać media społecznościowe oraz możliwości platform do generowania sprzedaży online oraz nawiązywania bezpośredniego kontaktu z Klientem poruszającym się na co dzień w przestrzeni Internetu. 
  • Pokazujemy, w jaki sposób używać mediów do organicznych działań marketingowych do budowania autentycznej i zaangażowanej społeczności Obserwujących oraz Klientów wokół salonów samochodowych oraz marek osobistych Sprzedawców. 
  • Budujemy postawę, którą Sprzedawcy wykorzystują do efektywnego social sellingu, ponieważ wiemy, że nawiązywanie pozytywnej relacji z Klientem jest tak samo ważne w offline’ie, jak i onlinie. 
  • Pracujemy z danymi sprzedażowymi generowanymi wewnątrz promocji poprzez kanały Mediów Społecznościowych oraz platform internetowych tj. Google Business. Dzięki temu nasze szkolenia uczą Sprzedawców, w jaki sposób powinni używać danych z Mediów, a jakich unikać w efektywnej sprzedaży. 
  • Uczymy stosowania efektywnych technik social sellingu w oparciu o bezpłatne działania organiczne oraz budowania kampanii reklamowych wewnątrz platform Facebooka oraz LinkedIna.
  • Objaśniamy język portali społecznościowych i uczymy w jaki sposób Sprzedawcy, poprzez swoją stałą aktywność w sieci mogą generować wyniki sprzedażowe używając do ich realizacji Mediów Społecznościowych.
;