Szkolenia managerskie

Od ponad 20 lat kształcimy z sukcesami managerów we wszystkich dziedzinach. Ogromne doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwoliło nam wypracować całe spektrum  cech i metod pracy pożądanych na stanowiskach managerskich. Dzięki temu leaderzy zespołów, którzy uczestniczyli w naszych szkoleniach osiągają wzrosty wyników na tak dynamicznie zmieniającym się rynku. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy dostępność samochodów jest bardzo mała, obsługa posprzedażna staje się priorytetem dla większości dealerów. 

Dla kierowników serwisu przygotowujemy szkolenia w zakresie:

  • Kompetencji kierownika serwisu (Kim jest kierownik serwisu? Jaka jest jego rola? W jaki sposób może budować swój autorytet?)
  • Pracy z ekonomiką – uczymy, co można zmierzyć wskaźnikami wydajności, produktywności, obciążenia itp.
  • Pokazujemy w jaki sposób poprawnie interpretować wartości wskaźników i jakie działania podejmować, aby osiągać jak najlepsze wyniki.
  • Prowadzimy cały cykl szkoleń i warsztatów w zakresie skutecznego zarządzania personelem. 
  • Uczymy jak poprawnie udzielać feedbacku, informacji zwrotnej i pracować z obszarami do poprawy.
  • Doradzamy jak motywować zespół i delegować cele które, będą osiągalne dla pracowników.
  • Wiemy, że stanowisko managerskie to duże wyzwanie i stres, dlatego pracujemy nad technikami radzenia sobie ze stresem.
;