Szkolenia managerskie
Od ponad 20 lat kształcimy z sukcesami managerów we wszystkich dziedzinach. Ogromne doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwoliło nam wypracować całe spektrum cech i metod pracy pożądanych na stanowiskach managerskich. Dzięki temu leaderzy zespołów, którzy uczestniczyli w naszych szkoleniach osiągają wzrosty wyników na tak dynamicznie zmieniającym się rynku. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy dostępność samochodów jest bardzo mała, obsługa posprzedażna staje się priorytetem dla większości dealerów.
Dla kierowników serwisu przygotowujemy szkolenia w zakresie:
- Kompetencji kierownika serwisu (Kim jest kierownik serwisu? Jaka jest jego rola? W jaki sposób może budować swój autorytet?)
- Pracy z ekonomiką – uczymy, co można zmierzyć wskaźnikami wydajności, produktywności, obciążenia itp.
- Pokazujemy w jaki sposób poprawnie interpretować wartości wskaźników i jakie działania podejmować, aby osiągać jak najlepsze wyniki.
- Prowadzimy cały cykl szkoleń i warsztatów w zakresie skutecznego zarządzania personelem.
- Uczymy jak poprawnie udzielać feedbacku, informacji zwrotnej i pracować z obszarami do poprawy.
- Doradzamy jak motywować zespół i delegować cele które, będą osiągalne dla pracowników.
- Wiemy, że stanowisko managerskie to duże wyzwanie i stres, dlatego pracujemy nad technikami radzenia sobie ze stresem.