Szkolenia managerskie

Od ponad 20 lat kształcimy z sukcesami managerów we wszystkich dziedzinach. Ogromne doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwoliło nam wypracować całe spektrum  cech i metod pracy pożądanych na stanowiskach managerskich. Dzięki temu leaderzy zespołów, którzy uczestniczyli w naszych szkoleniach osiągają wzrosty wyników na tak dynamicznie zmieniającym się rynku. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy dostępność samochodów jest bardzo mała, obsługa posprzedażna staje się priorytetem dla większości dealerów. 

Bądź skutecznym kierownikiem!

Jedno jest pewne – managerowie stanowią trzon każdej organizacji, ponieważ dźwigają na swoich barkach odpowiedzialność za wyniki całego teamu, którym kierują. Jest to o tyle ważne, że nieumiejętne zarządzanie podległymi pracownikami sprawia, że organizacja nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału i talentów, jakimi dysponują jednostki. W efekcie projekty nie są realizowane w ustalonym terminie, pojawiają się wewnętrzne napięcia, a przedsiębiorstwo ponosi większe koszty. Z pomocą przychodzą profesjonalne szkolenia dla menedżerów, które pozwalają kierownikom nabyć kluczowe w ich fachu umiejętności.

Z jednej strony skorzystać z nich powinny osoby dopiero obejmujące to stanowisko, które należy wyposażyć w zestaw pożądanych umiejętności. Z drugiej strony to doskonała opcja dla doświadczonych kierowników, którym zależy na trzymaniu przysłowiowej ręki na pulsie i dostosowywaniu schematów działania do zmieniającego się otoczenia. Dlatego już teraz zgłoś się na kurs dla managerów! Otrzymasz tam gotowe narzędzia niezbędne do skutecznego odgrywania tej niezwykle ważnej roli, a także uzyskasz dostęp do wskazówek umożliwiających wypracowanie własnych standardów postępowania w konkretnych okolicznościach. Już teraz zapoznaj się z naszą ofertą!

Kurs managerski – szkolenie z kierowania zespołem

Na czym skupiają się kursy menedżerskie? Jakie zagadnienia są na nich poruszane? Lista kwestii omawianych podczas warsztatów, czy całych cyklów szkoleń jest naprawdę długa. Przekazuje się między innymi wiedzę z zakresu: zarządzania personelem, kompetencji wymaganych u liderów zespołów, używania wskaźników wydajności, produktywności, czy obciążenia, motywowania zespołów, delegowania zadań oraz technik radzenia sobie ze stresem. Uczestnicy szkoleń dla kierowników uczą się także metod poprawnego udzielania feedbacku, jak i sposobów pracy nad obszarami codziennej działalności, które z jakichś powodów wymagają szybkiej poprawy. W trakcie takich kursów można też dowiedzieć się sporo o strategiach biznesowych, planowaniu działań, dokonywaniu analiz finansowych, budowaniu budżetu, wdrażaniu innowacji, czy skutecznym komunikowaniu się oraz efektywnym prowadzeniu negocjacji.

Doskonalenie oraz nabywanie tych umiejętności pozwala kierownikom jeszcze lepiej wywiązywać się z funkcji, jaką mają do spełnienia, jak również sprzyja budowaniu autorytetu w oczach podwładnych, który przecież w praktyce ma niezwykle istotne znaczenie. Widać więc, że profesjonalne szkolenia dla managerów mogą mieć naprawdę szeroki zakres tematyczny, co tylko korzystnie wpływa na ich popularność i możliwość zastosowania przez różne osoby. Wystarczy tylko nieco bliżej przyjrzeć się programowi poszczególnych kursów.

Szkolenia dla kierowników – jakie wybrać?

Oferta projektów edukacyjnych skierowanych do menedżerów jest zróżnicowana nie tylko pod względem poruszanej tematyki, ale i pod kątem formy przekazywania wiedzy. Te przedsięwzięcia występują zarówno w wersji stacjonarnej, jak i są prowadzone online. Przyjmują postać rozbudowanych i kompleksowych programów rozwojowych, ale też jednorazowych kursów skupiających się na wspieraniu konkretnych umiejętności.

Skoro zatem dostępność godnych polecenia szkoleń dla kierowników jest tak duża, jak wybrać to jedno, najlepsze w danym momencie rozwiązanie? Podejmując ostateczną decyzję, trzeba zwrócić uwagę na następujące kwestie: tematykę i jej aktualność, zgodność poruszanych zagadnień z osobistymi potrzebami rozwojowymi i celami, które chce się osiągnąć, reputację trenera, poziom zaawansowania oraz zastosowaną metodologię. To kluczowe kryteria, które obowiązkowo należy uwzględnić, wybierając odpowiedni kurs dla managera.

Dlaczego warto ukończyć kurs managerski?

Udział w szkoleniu dla menedżerów generuje wiele istotnych korzyści. Oczywiście w pierwszej kolejności wskazuje się możliwość uzupełnienia i zaktualizowania posiadanej wiedzy oraz udoskonalenia umiejętności i nabywania nowych kompetencji. Jednak takie kursy to także doskonała okazja do nawiązania znajomości z innymi osobami zajmującymi analogiczne stanowisko, tworzy się wtedy dogodna przestrzeń do wymiany doświadczeń i poglądów, czy przekazania przydatnych porad. Podczas szkoleń dla kierowników można również osobiście poznać ekspertów branżowych chętnie dzielących się z kursantami rozległą wiedzą, którą mieli już okazję niejednokrotnie przetestować w praktyce.

Certyfikowane szkolenia menedżerskie – rozwijaj swoje kompetencje!

Warto wiedzieć, że najlepszym wyborem są opłacalne w długoterminowej perspektywie certyfikowane szkolenia menedżerskie. Po ukończeniu tego rodzaju kursu otrzymuje się odpowiedni dokument, który oficjalnie potwierdza ten fakt. Bezpośrednim rezultatem jest zatem to, że konkretny pracownik może pochwalić się interesującym wpisem w swoim CV. Szkolenie się właśnie w taki sposób jest doskonałą okazją na uzyskanie dostępu do aktualnej wiedzy, skutecznych strategii oraz narzędzi sprawdzających się w praktyce. Z kolei certyfikacja następująca po cyklu szkoleniowym lub pojedynczym kursie, do której dochodzi zwykle na podstawie zaliczonego egzaminu, stanowi dodatkowe potwierdzenie nabytych kwalifikacji. Zatem certyfikat uzyskany w ramach szkolenia dla managerów jest sporym atutem, podnoszącym wartość danej osoby na rynku pracy, wyróżniającym ją na tle konkurencji w branży oraz pomagającym w uzyskaniu awansu zawodowego lub podwyżki.

Zapraszamy na profesjonalne kursy menedżerskie!

Zaprezentowana powyżej charakterystyka jednoznacznie pokazuje, że szkolenia dla managerów skrywają w sobie olbrzymi potencjał, o którym naprawdę warto przekonać się w praktyce. Ignorowanie szansy, jaką niesie za sobą konsekwentne rozwijanie zdolności cenionych na stanowisku kierownika, jest ogromnym błędem, negatywnie oddziałującym zarówno na wydajność jednostki, jak i funkcjonowanie całych zespołów. Świadomość w tym zakresie to podstawowy składnik przepisu na sukces.

Ty również uważasz, że przyszedł najwyższy czas na to, aby zwiększyć swoje kwalifikacje i kompetencje w zakresie skutecznego kierowania zespołami o dowolnej liczebności? Doskonała decyzja! Pozwól sobie poznać najlepsze praktyki i najnowsze trendy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz skup się na rozwijaniu umiejętności interpersonalnych, które są kluczowe na tym stanowisku. To wszystko doprowadzi Cię do wzrostu motywacji, efektywności i produktywności w pracy. Skorzystaj z naszych usług i poznaj nowe możliwości rozwoju swojej kariery zawodowej – inwestycja w przyszłość jest najlepszą opcją, na jaką możesz się zdecydować. Serdecznie zapraszamy na nasze kursy menedżerskie prowadzone przez ekspertów w tej dziedzinie!

Dla kierowników serwisu przygotowujemy szkolenia w zakresie:

  • Kompetencji kierownika serwisu (Kim jest kierownik serwisu? Jaka jest jego rola? W jaki sposób może budować swój autorytet?)
  • Pracy z ekonomiką – uczymy, co można zmierzyć wskaźnikami wydajności, produktywności, obciążenia itp.
  • Pokazujemy w jaki sposób poprawnie interpretować wartości wskaźników i jakie działania podejmować, aby osiągać jak najlepsze wyniki.
  • Prowadzimy cały cykl szkoleń i warsztatów w zakresie skutecznego zarządzania personelem. 
  • Uczymy jak poprawnie udzielać feedbacku, informacji zwrotnej i pracować z obszarami do poprawy.
  • Doradzamy jak motywować zespół i delegować cele które, będą osiągalne dla pracowników.
  • Wiemy, że stanowisko managerskie to duże wyzwanie i stres, dlatego pracujemy nad technikami radzenia sobie ze stresem.
;