Systemy asystujące / multimedialne

Systemy asystujące nie zastąpią kierowcy, ale mogą zmaksymalizować bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy. Producenci samochodów rozwijają i rozbudowują je tak szybko, że potrafią umieścić ich nawet kilkadziesiąt w jednym modelu. Umiemy pokazać ich szerokie zastosowanie w praktyce, ale też przeprowadzić uczestnika przez wszelkie interaktywne formy zdalne szkoleń. Jesteśmy zawsze na bieżąco z nowościami. Zdajemy sobie jednocześnie sprawę z wyzwania jakie niesie za sobą tak szeroki zakres wiedzy praktycznej. Szczególnie dla pracowników serwisu, którzy zazwyczaj nie mają tylu okazji i tak rozbudowanych szkoleń produktowych jak handlowcy.

Nasze szkolenia obejmują:

  • Obszerną bazę materiałów asynchronicznych, w których uczestnik znajdzie e-learningi, filmy instruktażowe, podcasty oraz broszury informacyjne dotyczące nowości i systemów.
  • Wiedzę praktyczną, a nie tylko handlową. Wychodzimy z założenia, że żeby coś sprzedać, trzeba się na tym znać.
  • Budujemy umiejętności posługiwania się systemami asystującymi i multimedialnymi.
  • Uczymy używania argumentacji i języka korzyści w rozmowie z Klientami na temat systemów.
  • Pracujemy z obiekcjami Klientów – potrafimy rozwiać każdą wątpliwość w zakresie obsługi i korzystania z systemów.
  • Porównujemy z konkurencją – na szkoleniach stacjonarnych pozwalamy uczestnikom przetestować wiele systemów, porównujemy je, omawiamy, znajdujemy wady i zalety poszczególnych rozwiązań.
;