Recepcja inna niż wszystkie
Wiemy jak ważna jest pierwsze wrażenie, dlatego dział recepcji jest wizytówką każdego salonu. My uczymy podejścia, zasad oraz savoir-vivre pracowników działu recepcji nie tylko pod kątem obsługi Tajemniczego Klienta, ale każdego Klienta. Dobry proces obsługi w różnych kanałach komunikacji jest istotnym elementem wpływającym na ich opinie.
Dla pracowników działu recepcji prowadzimy szkolenie z zakresu:
- Zwiększenie jakości obsługi Klientów w oparciu o najlepsze zasady i standardy pracy w recepcji salonu samochodowego.
- Zwiększenie świadomości pełnionej roli, ważności oraz wpływu na efektywność i sprzedaż.
- Pobudzenie do innowacyjnego podejścia do Klienta w trudnych sytuacjach zawodowych.
- Zrozumienie podstawowych zasad obsługi Klienta i mechanizmów zachowań w relacjach z nimi.
- Przedstawienie technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem i przykładów zastosowania ich w praktyce.
- Przećwiczenie zachowania najbardziej efektywnych w codziennych sytuacjach pracy w recepcji.