Recepcja inna niż wszystkie

Wiemy jak ważna jest pierwsze wrażenie, dlatego dział recepcji jest wizytówką każdego salonu. My uczymy podejścia, zasad oraz savoir-vivre pracowników działu recepcji nie tylko pod kątem obsługi Tajemniczego Klienta, ale każdego Klienta. Dobry proces obsługi w różnych kanałach komunikacji jest istotnym elementem wpływającym na ich opinie.

Dla pracowników działu recepcji prowadzimy szkolenie z zakresu: 

  • Zwiększenie jakości obsługi Klientów w oparciu o najlepsze zasady i standardy pracy w recepcji salonu samochodowego.
  • Zwiększenie świadomości pełnionej roli, ważności oraz wpływu na efektywność i sprzedaż.
  • Pobudzenie do innowacyjnego podejścia do Klienta w trudnych sytuacjach zawodowych.
  • Zrozumienie podstawowych zasad obsługi Klienta i mechanizmów zachowań w relacjach z nimi.
  • Przedstawienie technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem i przykładów zastosowania ich w praktyce.
  • Przećwiczenie zachowania najbardziej efektywnych w codziennych sytuacjach pracy w recepcji.
;