Proces obsługi klienta

Nie ma dobrego serwisu bez dobrze przeprowadzonego procesu obsługi Klienta. Przeszkoliliśmy w tym zakresie tysiące pracowników serwisu – uczestnicy naszych szkoleń to cenieni na rynku specjaliści. Opieramy się nie tylko na schemacie i wyrobieniu dobrych nawyków, ale pracujemy również na case study. Szczególnie w obecnych czasach od właściwej obsługi Klienta zależy sukces naszych przedsiębiorstw. Sprzedaż to tylko ułamek całego procesu, który jest niezbędny i pozwala budować długotrwałe relacje biznesowe i wiązać nas z lojalnymi Klientami na lata.

Dla nas proces obsługi Klienta to:

  • Nawiązywanie kontaktu podczas umówienia wizyty – uczymy, że już wtedy Klient powinien poczuć się dla nas ważny.
  • Spełnienie wszelkich potrzeb Klienta, które mogły się u niego pojawić na etapie umówienia wizyty.
  • Spełnienie warunków formalnych umożliwiających i ułatwiających dalszą pracę nad zleceniem już przy przyjęciu Klienta w serwisie.
  • Aktywne i wartościowe przyjęcie, które jest szansą na dosprzedaż, ale również skrócenie dystansu z Klientem i budowanie lojalności.
  • Profesjonalizm, dobra organizacja, skupienie na potrzebach Klienta, właściwa realizacja etapów rozmowy handlowej.
  • Traktowanie wydania po naprawie jako zaproszenia do następnej wizyty.
  • Upewnienie się, że Klient jest zadowolony, a wszystkie jego potrzeby zostały zaspokojone.
;