Podstawy techniki

Kształtujemy profesjonalistów wielopłaszczyznowo. Dobry doradca serwisowy to nie tylko doskonały sprzedawca. To przede wszystkim osoba o wszechstronnej wiedzy popartej umiejętnościami, również technicznymi. Zdajemy sobie sprawę z nacisku koncernów na kształtowanie doradców na handlowców. Wiemy również, że w dobie nowoczesnych technologii i Internetu, nie raz Klient ma większą wiedzę techniczną niż doradca. Oferujemy całą gamę szkoleń w formie f2f, ale i form asynchronicznych, które pozwolą na oswojenie się z podstawami techniki.

W naszym portfolio znajdą się między innymi takie propozycje:

  • Specjalistyczne szkolenia z zakresu techniki wysokich napięć – szkolenie obowiązkowe dla wszelkich pracowników mających styczność z pojazdami elektrycznymi – w formie przejrzystego e-learningu.
  • Szkolenia z zakresu systemów bezpieczeństwa czynnego i biernego – zarówno zdalne jak i stacjonarne.
  • Bezpieczeństwa w pracy z materiałami niebezpiecznymi i procedurach, które obowiązują w przypadkach specjalnych – np. pożar.
  • Newslettery dotyczące nowości technicznych w poszczególnych modelach/silnikach.
  • Szkolenia wprowadzające do nowego modelu – ale z perspektywy nowo zastosowanych rozwiązań technologicznych.
  • Szkolimy również z zakresu samej umiejętności rozmowy o zagadnieniach technicznych z Klientami.
;