Narzędzia wspierające sprzedaż

Sprzedaż samochodów na dzisiejszym rynku przechodzi dynamiczne przeobrażenia. Zmiana procesu zakupowego Klientów, którzy pozyskują informacje z różnych źródeł i różnymi kanałami, przed podjęciem najbardziej optymalnej decyzji, tworzy potrzebę dostarczania Klientom użytecznych narzędzi w tym obszarze. Narzędzia te odciążają także sprzedawców samochodów, którzy mogą dostarczyć większej ilości Klientów niezbędnych informacji o danych modelach, sposobach ich użytkowania czy kosztach finansowania.

Rozwijając wewnętrzny dział Edu-Tech zbudowany z najlepszych programistów i grafików współpracujących z trenerami i konsultantami biznesowymi, tworzymy najbardziej innowacyjne, odpowiadające na bieżące potrzeby narzędzia wspierające sprzedaż samochodów:

  • Przewodniki głosowe do jazd testowych (test drives voice-guides) dedykowane poszczególnym modelom samochodów, dzięki którym Klient może samodzielnie realizować jazdę testową, w swoim tempie doświadczając najważniejszych funkcji, przez które przeprowadza go przewodnik głosowy.
  •  Aplikacja Jazdy Testowe BEV&ICE instalowana na smartfonie porównująca realne koszty przejechania danego odcinka trasy samochodem elektrycznym i spalinowym. Aplikacja uświadamia poziom oszczędności wygenerowanych dzięki zakupowi samochodu elektrycznego użytkowanego w oparciu o realny styl jazdy kierowcy.
  • Kalkulatory on-line do wyliczeń TCO – całkowitych kosztów użytkowania i posiadania danego modelu samochodu w porównaniu z modelami konkurencyjnymi, które Klient bierze pod uwagę.
  • Serial edukacyjny odpowiadający na najczęstsze pytania klientów związane z użytkowaniem, zakupem lub funkcjami poszczególnych modeli (np. Seria „Cześć Volkswagen”).
;