CRM / LEAD / SZANSE

Wiemy, że dobrze prowadzony CRM to ogromne oszczędności i nieograniczone możliwości dla Dealera. Szczególnie w obecnej sytuacji w branży motoryzacyjnej coraz większego znaczenia nabierają działania nastawione na generowanie nowych leadów.

Wierzymy, że każdego można nauczyć wyciskać z nich maksimum możliwości – czyli zamieniać je na przychód. Powszechnie wiadomo przecież, że koszt pozyskania szans z własnej bazy Klientów (nawet tych utraconych) jest najniższy.

Zdajemy sobie sprawę, że wraz z wejściem w życie GIODO/RODO sprawa nie jest taka prosta. Wymagają one od pracowników wiedzy z zakresu podstaw prawa, systematyki w pracy z CRM, umiejętności obsługi Klienta, ale przede wszystkim nastawienia pracowników do wartości pracy z CRM.

Mamy w naszym portfolio całą gamę szkoleń, ale przede wszystkim jako specjaliści od lat doskonalimy się w tych obszarach:

  • Potrafimy pokazać sceptykom zasadność pracy z narzędziami w obszarze leadów oraz sprawić, że przestaną się ich bać. To właśnie obawa wynikająca z niewystarczających kompetencji pracowników operacyjnych jest najczęściej powodem niewystarczającej aktywności w prospectingu i generowaniu leadów jako szans sprzedażowych w serwisie.
  • Nasze warsztaty opierają się o praktyczne wykorzystanie dostępnych baz danych oraz systemów IT wykorzystywanych w zarządzaniu firmą. Wykorzystując rzeczywiste dane uczymy jak je filtrować, aby generować listy najbardziej rokujących Klientów.
  • W następnym kroku ćwiczymy nawiązanie pierwszego kontaktu osobistego i telefonicznego. Okazuje się, że ten element jest najbardziej stresogennym etapem tworzenia nowych szans sprzedażowych. 
  • W dalszej części rozmowy skupiamy się na zaproszeniach Klientów do serwisu wraz z warsztatowym radzeniem sobie z obiekcjami w tym zakresie.
  • Ćwiczymy systematyczną pracę z CRM, notatki oraz wykorzystanie kalendarza do planowania własnej pracy.
  • Dbamy także o utrzymanie relacji z Klientem w dłuższym czasie, która przerodzić się ma w lojalność.
  • Dla Kierowników i osób zarządzających prowadzimy specjalistyczne warsztaty i spotkania w zakresie zarządzania leadami i skutecznej pracy z CRM.

Prognozy na przyszłość są zmienne, ale możemy być pewni, że niosą za sobą kolejne wyzwania. Wiele firm radzi sobie z nimi powołując działy Call Center lub Biura Obsługi Klienta. Przygotowując się strukturalnie, zapominamy jednak o takich podstawach jak kompetencje osób pracujących w tych działach.

Wszystkie działania dopasowujemy do Twojej organizacji.

Chcesz otrzymać dodatkowe informacje?

Skontaktuj się z nami, umów bezpłatną rozmowę lub spotkanie.

;