Call Center
Mimo, że ich nie widać to pracownicy call center są na pierwszej „linii ognia”. Nerwy ze stali, cierpliwość i wyrozumiałość łączą z profesjonalizmem, wiedzą i kreatywnością. W obecnych czasach, dział call center to całkowity „must have”. Pomagamy zrozumieć jak ważny jest człowiek i przygotować pracownika w dziale call center. Dlaczego? Bo wiedzę teoretyczną połączyliśmy z latami praktyki. Nie bujamy w obłokach, twardo stąpamy po ziemi i kreujemy nowe rozwiązania.
Twój dział call center jest w naszych rękach. To dobrze zainwestowany czas a na efekty nie musisz długo czekać.
Co proponujemy pracownikom działów call center”
- Wiedzę o Kliencie i ruch zdalny.
- Dobre praktyki i korzystne zmiany.
- Budowanie efektywności w kanałach komunikacji zdalnej.
- Poszerzanie kontaktu za pośrednictwem kanałów bezpośrednich.
- Budowanie ścieżki kontaktu z Klientem, perspektywa sprzedaży równa jest perspektywie Klienta.
- Jak podsycać rozmowę telefoniczną tak, aby nie stracić zainteresowania rozmówcy.
- Budowanie zaufania Klienta przy użyciu pomostów komunikacyjnych.
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie. Bo „wrażenie” zrobisz tylko raz.
- Asertywność w praktyce, bo w teorii wiemy wiele.