Call Center

Mimo, że ich nie widać to pracownicy call center są na pierwszej „linii ognia”. Nerwy ze stali, cierpliwość i wyrozumiałość łączą z profesjonalizmem, wiedzą i kreatywnością. W obecnych czasach, dział call center to całkowity „must have”. Pomagamy zrozumieć jak ważny jest człowiek i przygotować pracownika w dziale call center. Dlaczego? Bo wiedzę teoretyczną połączyliśmy z latami praktyki. Nie bujamy w obłokach, twardo stąpamy po ziemi i kreujemy nowe rozwiązania.

Twój dział call center jest w naszych rękach. To dobrze zainwestowany czas a na efekty nie musisz długo czekać. 

Co proponujemy pracownikom działów call center”

  • Wiedzę o Kliencie i ruch zdalny.
  • Dobre praktyki i korzystne zmiany.
  • Budowanie efektywności w kanałach komunikacji zdalnej. 
  • Poszerzanie kontaktu za pośrednictwem kanałów bezpośrednich.
  • Budowanie ścieżki kontaktu z Klientem, perspektywa sprzedaży równa jest perspektywie Klienta.
  • Jak podsycać rozmowę telefoniczną tak, aby nie stracić zainteresowania rozmówcy.
  • Budowanie zaufania Klienta przy użyciu pomostów komunikacyjnych.
  • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie. Bo „wrażenie” zrobisz tylko raz.
  • Asertywność w praktyce, bo w teorii wiemy wiele.
;