Badania jakościowe / tajemniczy klient

Badania tajemniczego klienta to klasyczne badanie jakościowe praktykowane w każdej gałęzi handlu. Od lat zajmujemy się standaryzacją obsługi dealerów zgodnie z wytycznymi koncernów tak, aby testy warsztatowe, mystery call lub mystery e-mail były jedynie formalnością dla ich pracowników. Wiemy, że takie badania mają negatywny wydźwięk wśród pracowników, szczególnie przez ich wpływ na wysokość bonusów od importera. Traktujemy zatem badania tajemniczych klientów nie jako sprawdzenie poszczególnych jednostek, ale zachęcenie pracowników do pracy nad standardami i wpisaniu ich w swoją codzienną rutynę pracy. Dodatkowo traktujemy badania CEM/CSX jako doskonałe narzędzie do bieżącej pracy nad obszarami wymagającymi poprawy.

Jesteśmy specjalistami od badań jakościowych i przez lata przekonaliśmy uczestników naszych szkoleń, że:

  • Potrafimy pokazać dlaczego badania jakościowe są ważne, i sprawiamy, że pracownicy przestają postrzegać je jako coś negatywnego.
  • Przekonujemy, że bieżące badania satysfakcji pomagają w ciągłym doskonaleniu, szczególnie, że nie raz nie mamy świadomości, że są aspekty, które sprawiają klientom dyskomfort lub są potrzeby, których nie spełniamy.
  • Na naszych szkoleniach skupiamy się na oswojeniu z procedurą przeprowadzania badań tajemniczego klienta.
  • Wskazujemy również jak pracować z ankietami po wizycie, żeby wyciągać z nich wartościowe wnioski. 
  • Opracowujemy na tej podstawie wspólne raporty, z których może korzystać kierownik serwisu w pracy nad jakością.
  • Pokazujemy wagę badań jakościowych w ciągłym doskonaleniu i pracy nad budowaniem relacji i lojalności Klientów.
;