Zarządzanie najmłodszym pokoleniem na rynku pracy

Przedstawiciele najmłodszych pokoleń wnoszą do organizacji nowe spojrzenie, energię i elastyczność, ale ich potrzeby i oczekiwania mogą znacząco różnić się od tych, które znają doświadczeni liderzy.

Nasze szkolenie pomaga lepiej zrozumieć, co napędza i motywuje młodsze pokolenia oraz jak efektywnie zarządzać zespołami, które są różnorodne pokoleniowo. Dowiedz się, jak tworzyć środowisko pracy sprzyjające współpracy, rozwojowi i odpowiedzialności, aby Twoja firma czerpała korzyści z potencjału każdej generacji.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz:

❌ trudności w komunikacji i zrozumieniu między starszymi i młodszymi pracownikami,

❌ niższe zaangażowanie i motywację wśród młodszych członków zespołu,

❌ problemy z budowaniem autorytetu lidera wśród młodszych generacji

 
lub chcesz pogłębić kompetencje menedżerskie w zakresie integracji pokoleniowej, aby usprawnić współpracę w zespole – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Zdobycie umiejętności zrozumienia i efektywnego zarządzania najmłodszym pokoleniem.

✅ Rozwój kompetencji w zakresie komunikacji empatycznej i przywództwa wszechstronnego.

✅ Nauka praktycznych narzędzi do budowania relacji i motywowania młodych pracowników.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Zrozumienie pokoleń i ich kontekstu

  • „Podróż w czasie”: identyfikacja potrzeb i ich kontekstu na kolejnych etapach życia.
  • Case Study: identyfikacja osób z różnych generacji przez uczestników.
  • Szczegółowa analiza potrzeb najmłodszych pokoleń z użyciem Mapy Empatii.
  • Tworzenie „Mapy Międzypokoleniowej” jako narzędzie zrozumienia różnic.
2

Moduł 2: Budowanie bezpieczeństwa psychologicznego i autorytetu

  • Budowanie bezpieczeństwa psychologicznego oraz autorytetu przełożonego.
  • Golden Circle, modele motywacji oraz wyznaczanie celów.
  • Komunikacja empatyczna i powtórzenie zasad efektywnego feedbacku.
  • Rola menadżera w rozwoju młodszych pracowników.
3

Moduł 3: Efektywna komunikacja z najmłodszym pokoleniem

  • Model LAVA-C i jego zastosowanie w komunikacji z najmłodszym pokoleniem.
  • Techniki efektywnego komunikowania się i budowania relacji z młodymi pracownikami.
  • Praktyczne ćwiczenia na stosowanie empatycznej komunikacji.
  • Analiza różnych stylów komunikacji i ich wpływu na relacje międzypokoleniowe.
4

Moduł 4: Styl przywództwa wszechstronnego w zarządzaniu pokoleniami

  • Wprowadzenie do Modelu Przywództwa Wszechstronnego.
  • Role plays: praktyczne rozmowy z wykorzystaniem poznanych narzędzi.
  • Rozwiązanie trudnych sytuacji opartych na zadaniu przed szkoleniowym.
  • Ćwiczenia na rozwijanie umiejętności przywódczych w kontekście zarządzania
    młodymi pracownikami.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Menedżerów i liderów zespołów, którzy pracują z osobami z różnych pokoleń.

Specjalistów HR i trenerów wewnętrznych, którzy wspierają rozwój pracowników i kulturę organizacyjną.

Właścicieli firm oraz osoby zarządzające, które chcą lepiej integrować młodszych pracowników w swojej organizacji.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań najmłodszych pokoleń na rynku pracy.

Rozwój umiejętności liderów w zarządzaniu zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo.

Poprawa efektywności i jakości komunikacji międzypokoleniowej w organizacji.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Wiedzą, jak motywować młodszych pracowników i budować ich zaangażowanie.

Dostosowują styl komunikacji i przywództwa do różnorodnych potrzeb pokoleniowych.

Rozwijają umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami w zarządzaniu międzypokoleniowym i tworzenia otwartej, wspierającej kultury organizacyjnej.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie