Utrzymanie motywacji i zaangażowania w zespole

Czy w Twojej firmie pracownicy potrzebują dodatkowej motywacji? Chcielibyście budować zaangażowanie, które przekłada się na wyższe wyniki i satysfakcję z pracy? Nasze intensywne szkolenie na temat budowania motywacji i zaangażowania pomoże Wam osiągnąć te cele.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w Twojej firmie obserwujesz: 

❌ brak entuzjazmu i zaangażowania w wykonywanie obowiązków,

❌ liczne nieporozumienia, konflikty i błędy w realizacji zadań,

❌ opóźnienia w realizacji projektów oraz wysoki poziom frustracji w zespole

 

…lub chcesz wynieść motywacje i zaangażowanie wśród podwładnych na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności lidera w budowaniu zaangażowanego i motywowanego zespołu.

✅ Zdobycie praktycznych narzędzi do efektywnej komunikacji i wzmacniania motywacji pracowników.

✅ Umiejętność radzenia sobie z wyzwaniami motywacyjnymi i budowania pozytywnego środowiska pracy.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Rola lidera w budowaniu mistrzostwa i poczucia sensu – Motywacja 3.0

  • Rola lidera w kreowaniu środowiska wspierającego rozwój i mistrzostwo.
  • Znaczenie poczucia sensu w pracy dla zaangażowania pracowników.
  • Jak motywować poprzez dawanie autonomii? Czym jest autonomia?
  • Praktyczne narzędzia do budowania mistrzostwa, autonomii i sensu w codziennej pracy lidera.
2

Moduł 2: Zaangażowanie i jego składniki w dynamicznym środowisku pracy

  • Definicja zaangażowania i jego kluczowe składniki.
  • Czym różni się zaangażowanie od motywacji?
  • Jak angażować pracowników w zmieniającym się środowisku pracy z wykorzystaniem
    12 czynników angażujących z badań Gallupa?
  • Techniki wzmacniania zaangażowania: od teorii do praktyki.
3

Moduł 3: Efektywna komunikacja w budowaniu relacji i motywacji

  • Techniki prowadzenia rozmów z różnymi typami osobowości w zespole.
  • Siła komunikatów i ich wpływ na motywację oraz zaangażowanie pracownika.
  • Struktury rozmów motywujących i ich zastosowanie w praktyce.
  • Trening umiejętności prowadzenia rozmów motywujących, w tym radzenie sobie z wyzwaniami motywacyjnymi.
4

Moduł 4: Zarządzanie kryzysami motywacyjnymi i planowanie działań

  • Kluczowe działania lidera w zarządzaniu kryzysami motywacyjnymi w zespole.
  • Budowanie zaufania i zespołowości jako fundament motywacji.
  • Przygotowanie i przeprowadzenie trudnych rozmów – trening praktyczny z case study.
  • Tworzenie indywidualnych planów działań w zakresie utrzymania motywacji
    i zaangażowania w zespole.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Dyrektorów i menedżerów różnego szczebla.

Właścicieli firm i zarządów chcących skuteczniej optymalizować biznes.

Wszystkich osób mających ambicje rozwoju zawodowego.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost efektywności i produktywności zespołu dzięki podniesieniu poziomu zaangażowania pracowników.

Poprawa klimatu pracy i relacji w zespole, co przekłada się na lepsze wyniki firmy.

Zwiększenie zdolności adaptacji do zmian i lepsze zarządzanie kryzysami motywacyjnymi.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Budują Indywidualne Plany Rozwoju (IPR), co umożliwia im bardziej skuteczne zarządzanie rozwojem zespołu.

Prowadzą rozmowy motywacyjne i coachingowe, które sprzyjają angażowaniu pracowników i wspierają ich w osiąganiu celów.

Tworzą konkretne plany działania na rzecz utrzymania motywacji i zaangażowania w zespole, co pozwala im implikować nowo zdobytą wiedzę w praktyce i przynosić realne korzyści dla organizacji.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie