W branży automotive, klienci oczekują nie tylko doskonałych produktów, ale również pełnej wiedzy na temat nowoczesnych technologii w pojazdach, szczególnie systemów asystujących i multimedialnych.
❌ trudności w pełnym wykorzystaniu systemów asystujących – zespół nie potrafi w pełni wykorzystać nowoczesnych technologii, co wpływa na jakość obsługi klientów i sprzedaży,
❌ brak pewności w prezentacji nowoczesnych technologii – doradcy sprzedaży nie czują się pewni przy omawianiu systemów asystujących, przez co mogą mieć problem z przekonywaniem klientów,
❌ problemy z obsługą zaawansowanych systemów – pracownicy mają trudności z obsługą i diagnostyką systemów, co może opóźniać procesy serwisowe
…lub chcesz wynieść umiejętności związane z obsługą nowoczesnych systemów asystujących na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Doświadczenie podczas jazdy i zależności wobec działania systemów na drodze.
✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji z Klientem w ramach sprzedaży i serwisu.
✅ Rozwój praktycznych umiejętności obsługi systemów asystujących.
✅ Umiejętności radzenia sobie z problemami technicznymi.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Systemy asystujące – wprowadzenie
Moduł 2: Systemy wspomagające parkowanie
Moduł 3: Systemy wspomagające jazdę
Moduł 4: Systemy bezpieczeństwa/ przyszłość rozwoju systemów asystujących
1
2
3
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Korzystanie i zrozumienie wartości najnowszych technologii działania systemów asystujących.
Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.
Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Zwiększają pewność siebie w relacjach z klientami, udzielając im rzetelnych informacji o dostępnych technologiach.
Uczą się efektywnie rozwiązywać problemy techniczne związane z systemami bezpieczeństwa i wspomagania jazdy.
Potrafią doradzać klientom w zakresie obsługi, konserwacji i wykorzystania nowoczesnych technologii w pojazdach.
Podnoszą jakość obsługi klienta, co przekłada się na większą satysfakcję i ich lojalność.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie