Technologia i działanie systemów asystujących w praktyce

W branży automotive, klienci oczekują nie tylko doskonałych produktów, ale również pełnej wiedzy na temat nowoczesnych technologii w pojazdach, szczególnie systemów asystujących i multimedialnych.


Dla dealerów i doradców, którzy pragną sprostać tym wymaganiom, niezbędne jest poszerzenie wiedzy o najnowszych rozwiązaniach technologicznych oraz umiejętność ich skutecznej prezentacji. Niewystarczająca znajomość systemów asystujących może prowadzić do utraty zaufania ze strony klienta, a w konsekwencji spadku efektywności sprzedaży.

Nasze szkolenie pozwala zrozumieć działanie systemów w praktyce, skutecznie komunikować ich zalety oraz zbudować relacje oparte na zaufaniu i profesjonalizmie. Przekonaj się, sprawdzając niniejszy program.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim salonie samochodowym obserwujesz:

trudności w pełnym wykorzystaniu systemów asystujących – zespół nie potrafi w pełni wykorzystać nowoczesnych technologii, co wpływa na jakość obsługi klientów i sprzedaży,

brak pewności w prezentacji nowoczesnych technologii – doradcy sprzedaży nie czują się pewni przy omawianiu systemów asystujących, przez co mogą mieć problem z przekonywaniem klientów,

problemy z obsługą zaawansowanych systemów – pracownicy mają trudności z obsługą i diagnostyką systemów, co może opóźniać procesy serwisowe

 
…lub chcesz wynieść umiejętności związane z obsługą nowoczesnych systemów asystujących na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Doświadczenie podczas jazdy i zależności wobec działania systemów na drodze.

✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji z Klientem w ramach sprzedaży i serwisu.

✅ Rozwój praktycznych umiejętności obsługi systemów asystujących.

✅ Umiejętności radzenia sobie z problemami technicznymi.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Systemy asystujące – wprowadzenie

  • Testy zderzeniowe NCAP i ocena działania systemów asystujących.
  • Ewolucja rozwiązań wspomagających bezpieczeństwo = systemy elektroniczne i systemy asystujące.
  • Systemy asystujące z technicznego punktu widzenia: czujniki ultradźwiękowe, radary, lidary itp.
2

Moduł 2: Systemy wspomagające parkowanie

  • Przekrój różnych systemów wspomagania parkowania (czujniki, kamery, funkcje automatyczne).
  • Obsługa systemów wspomagania parkowania.
  • Wymagania techniczne, warunki graniczne, możliwe problemy techniczne.
  • Testy z udziałem trenera/ coacha na placu manewrowym.
3

Moduł 3: Systemy wspomagające jazdę

  • Przekrój różnych systemów wspomagania jazdy (czujniki, kamery, radary, lidary)
  • Obsługa systemów wspomagających jazdę
  • Wymagania techniczne, warunki graniczne, możliwe problemy techniczne.
  • Testy z udziałem trenera/coacha w warunkach ruchu drogowego.
4

Moduł 4: Systemy bezpieczeństwa/ przyszłość rozwoju systemów asystujących

  • System e-Call – powiadamianie o wypadkach.
  • Łączność i przekazywanie danych o wypadku.
  • Autonomia – poziomy jazdy autonomicznej i przyszłość systemów asystujących.
  • Najnowsze systemy bezpieczeństwa.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Pracowników działów sprzedaży i serwisu w salonach samochodowych,
którzy chcą poprawić jakość obsługi klienta, zwiększyć pewność siebie w relacjach z klientami oraz skutecznie doradzać w kwestii nowoczesnych rozwiązań technologicznych w motoryzacji.

2

Doradców i specjalistów ds. obsługi klienta,
którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie nowoczesnych systemów asystujących i multimedialnych.

3

Menedżerów oraz osób odpowiedzialnych za szkolenia w firmach motoryzacyjnych,
które pragną podnieść kompetencje swojego zespołu w zakresie obsługi technologii w samochodach.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Korzystanie i zrozumienie wartości najnowszych technologii działania systemów asystujących.

Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.

Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Zdobywają praktyczne umiejętności obsługi nowoczesnych systemów asystujących i multimedialnych w samochodach.

Zwiększają pewność siebie w relacjach z klientami, udzielając im rzetelnych informacji o dostępnych technologiach.

Uczą się efektywnie rozwiązywać problemy techniczne związane z systemami bezpieczeństwa i wspomagania jazdy.

Potrafią doradzać klientom w zakresie obsługi, konserwacji i wykorzystania nowoczesnych technologii w pojazdach.

Podnoszą jakość obsługi klienta, co przekłada się na większą satysfakcję i ich lojalność.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie