KPI w serwisie samochodowym

Chcesz zwiększyć wydajność serwisu samochodowego, zoptymalizować koszty i lepiej zarządzać personelem?


Nasze szkolenie to praktyczny program dla menedżerów i pracowników serwisu, który pokaże uczestnikom, jak maksymalnie wykorzystać potencjał biura i warsztatu.

Dowiedz się, jak kontrolować koszty, poprawić efektywność pracy i osiągać lepsze wyniki!

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim serwisie samochodowym obserwujesz: 

wysokie koszty operacyjne – brak kontroli nad wydatkami obniża rentowność,

niewykorzystany potencjał warsztatu i biura – masz zasoby, ale ich efektywność jest niska,

problemy z planowaniem pracy zespołu – chaos organizacyjny i brak synergii między działami,

niską produktywność – KPI Twojego zespołu nie osiągają oczekiwanych wyników,

brak przejrzystości w rachunku marży – trudności w analizie kosztów i ustalaniu cen usług

 
lub chcesz wynieść zarządzanie serwisem na wyższy poziom, aby zwiększyć efektywność i rentowność – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Umiejętność korzystnego wpływania na wartości kluczowych KPI.

✅ Trafne szacowanie, planowanie i ocena uzyskiwanych wyników pracy.

✅ Rozwój praktycznych umiejętności z zakresu podstaw ekonomiki w serwisie.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Personel biura i warsztatu

  • Priorytety dla zespołów produktywnych i nieproduktywnych.
  • Racjonalne zasoby osobowe biura i warsztatu.
  • Planowanie obecności zespołu.
  • Synergia różnych obszarów serwis.
2

Moduł 2: Efektywność pracy serwisu

  • Warunki efektywnej współpracy.
  • Fazy produktywności warsztatu.
  • Podstawowe KPI zespołu produktywnego.
  • Podstawowe KPI zespołu nieproduktywnego.
  • Wskaźniki jakościowe a wskaźniki ekonomiczne serwisu.
3

Moduł 3: Potencjał biura i warsztatu

  • Czynniki wpływające na potencjał warsztatu.
  • Planowanie i ocena wykorzystania potencjału warsztatu.
  • Czynniki wpływające na wykorzystanie potencjału biura serwisu.
  • Planowanie i ocena wykorzystania potencjału biura serwisu.
4

Moduł 4: Rachunek marży

• Rodzaje i właściwe adresowanie kosztów serwisu.
• Marża transakcyjna i pozostałe poziomy marż serwisu.
• Wpływ kosztów transakcyjnych na wyniki serwisu.
• Kalkulowanie punktu pokrycia kosztów i oczekiwanego poziomu zysku.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Menedżerów serwisu,
którzy chcą zoptymalizować zarządzanie zespołem, kontrolować koszty oraz poprawić efektywność działania serwisu.

2

Pracowników serwisu
odpowiedzialnych za codzienne funkcjonowanie biura i warsztatu, którzy pragną zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie ekonomii serwisu, organizacji pracy oraz kontroli wydajności.

3

Osób odpowiedzialnych za planowanie i strategię w serwisach,
które dążą do lepszej analizy wyników finansowych oraz optymalizacji wykorzystania zasobów.

4

Kierowników warsztatów i biur serwisowych,
którzy chcą poprawić organizację pracy, zwiększyć produktywność oraz poprawić wykorzystanie dostępnych zasobów.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie efektywności pracy biura i warsztatu.

Wykorzystanie potencjału biura i warsztatu.

Kontrola nad kosztami i ukierunkowanie na BEP.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Posiadają praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania personelem, kosztami oraz wykorzystaniem potencjału biura i warsztatu.

Potrafią efektywnie kontrolować koszty, zwiększać produktywność oraz lepiej planować obecność zespołu.

Rozumieją, jak analizować wskaźniki KPI i zarządzać marżą serwisu, co pozwala im osiągać lepsze wyniki finansowe.

Zwiększają efektywność pracy, poprawiając organizację i synergię między różnymi obszarami serwisu.

Są gotowi do wdrożenia strategii, które umożliwiają optymalizację zasobów i poprawę rentowności serwisu.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie