Chcesz zwiększyć wydajność serwisu samochodowego, zoptymalizować koszty i lepiej zarządzać personelem?
❌ wysokie koszty operacyjne – brak kontroli nad wydatkami obniża rentowność,
❌ niewykorzystany potencjał warsztatu i biura – masz zasoby, ale ich efektywność jest niska,
❌ problemy z planowaniem pracy zespołu – chaos organizacyjny i brak synergii między działami,
❌ niską produktywność – KPI Twojego zespołu nie osiągają oczekiwanych wyników,
❌ brak przejrzystości w rachunku marży – trudności w analizie kosztów i ustalaniu cen usług
lub chcesz wynieść zarządzanie serwisem na wyższy poziom, aby zwiększyć efektywność i rentowność – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Umiejętność korzystnego wpływania na wartości kluczowych KPI.
✅ Trafne szacowanie, planowanie i ocena uzyskiwanych wyników pracy.
✅ Rozwój praktycznych umiejętności z zakresu podstaw ekonomiki w serwisie.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Personel biura i warsztatu
Moduł 2: Efektywność pracy serwisu
Moduł 3: Potencjał biura i warsztatu
Moduł 4: Rachunek marży
• Rodzaje i właściwe adresowanie kosztów serwisu.
• Marża transakcyjna i pozostałe poziomy marż serwisu.
• Wpływ kosztów transakcyjnych na wyniki serwisu.
• Kalkulowanie punktu pokrycia kosztów i oczekiwanego poziomu zysku.
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie efektywności pracy biura i warsztatu.
Wykorzystanie potencjału biura i warsztatu.
Kontrola nad kosztami i ukierunkowanie na BEP.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Posiadają praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania personelem, kosztami oraz wykorzystaniem potencjału biura i warsztatu.
Potrafią efektywnie kontrolować koszty, zwiększać produktywność oraz lepiej planować obecność zespołu.
Rozumieją, jak analizować wskaźniki KPI i zarządzać marżą serwisu, co pozwala im osiągać lepsze wyniki finansowe.
Zwiększają efektywność pracy, poprawiając organizację i synergię między różnymi obszarami serwisu.
Są gotowi do wdrożenia strategii, które umożliwiają optymalizację zasobów i poprawę rentowności serwisu.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie