Czy w Twojej firmie komunikacja jest kluczowym elementem codziennej pracy? Czy chciałbyś, aby feedback był skuteczny, motywujący, a przede wszystkim - konstruktywny?
❌ brak jasnych i precyzyjnych komunikatów, które prowadzą do nieporozumień i błędów,
❌ negatywne komentarze, które demotywują zespół i budują opór wobec poprawy i rozwoju,
❌ lęk przed udzielaniem informacji zwrotnej z obawy przed negatywnymi reakcjami lub konfliktami
lub chcesz wynieść sposób udzielania informacji zwrotnej na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
✅ Zrozumienie różnych stylów komunikacji i ich wpływu na efektywność feedbacku.
✅ Nauka efektywnego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach feedbackowych.
Tworzymy dedykowane formy edukacyjne video i e-learningu dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!
Szkolenie w formie wideo, tworzone do efektywnego przekazania w sposób szczegółowy dużej ilości informacji w krótkim czasie.
Fabularna produkcja filmowa w formie pojedynczego nagrania edukacyjnego lub serialu.
Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.
Narzędzie edukacyjne zawierające różnorodne formy przekazywania wiedzy.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Podstawy informacji zwrotnej
Moduł 2: Znaki rozpoznania i style komunikacji feedbackowej
Moduł 3: Efektywne techniki i modele informacji zwrotnej
Moduł 4: Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach feedbackowych
1
2
3
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Lepsze zarządzanie komunikacją i motywacją w zespole.
Wzrost efektywności pracy.
Zmniejszenie liczby powtarzalnych błędów.
Wiedzą, jak wyrażać swoje myśli jasno i precyzyjnie, dzięki czemu unikają nieporozumień i skutecznie przekazują informacje.
Udzielają konstruktywnej informacji zwrotnej, która motywuje innych do poprawy i rozwoju.
Pozbywają się obaw przed udzielaniem feedbacku, dzięki czemu pewniej prowadzą rozmowy.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:
🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),
🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,
🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.
Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie