Problemy w tłumaczeniu diagnoz i napraw mogą prowadzić do frustracji i utraty zaufania.
❌ trudności w tłumaczeniu zagadnień technicznych Klientom, co prowadzi do nieporozumień i frustracji,
❌ bariery komunikacyjne wynikające z braku zaufania lub wiedzy Klientów na temat napraw i przeglądów,
❌ zwiększoną liczbę błędnych diagnoz wynikających z nieprecyzyjnego wyjaśniania przyczyn usterek
…te wyzwania są powszechnie spotykane w branży, ale dzięki odpowiedniej wiedzy można je skutecznie przezwyciężyć. Nasze szkolenie może być rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój praktycznych umiejętności związanych z komunikacją.
✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji doradczej tworzonej z Klientem serwisu.
✅ Udoskonalenie umiejętności rozmów z Klientem o zagadnieniach technicznych.
✅ Poprawa umiejętności w zakresie bycia zrozumianym przez Klienta podczas rozmowy.
Tworzymy dedykowane formy edukacyjne video i e-learningu dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!
Prezentacja dowolnego procesu, wyjaśnienia koncepcji lub instruktażu dotyczącego wykonywania określonej czynności krok po kroku.
Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.
Narzędzie edukacyjne zawierające różnorodne formy przekazywania wiedzy.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Dlaczego rozmowa techniczna może być problemem
Moduł 2: Komunikacja – skąd klient czerpie informacje?
Moduł 3: Jak rozmawiać o przeglądach, a jak o usterkach
Moduł 4: Co robić, gdy powstają bariery komunikacyjne
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie efektywności sprzedaży w serwisach samochodowych.
Zniesienie barier komunikacyjnych z Klientem prowadzące do budowania długofalowych relacji.
Usprawnienie realizacji zleceń i poprawa jakości dokumentacji zlecenia.
Budują długotrwałe relacje z Klientami, zwiększając ich satysfakcję i lojalność.
Zdobywają umiejętności skutecznego tłumaczenia zagadnień technicznych w sposób zrozumiały dla Klientów.
Uczą się radzenia sobie z barierami komunikacyjnymi i budowania zaufania w relacji z Klientem.
Zwiększają efektywność w komunikowaniu przyczyn usterek oraz proponowanych rozwiązań.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:
🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),
🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,
🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.
Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie