Z każdej strony docierają do nas informacje o systemach infotainment, Android Auto, Apple CarPlay czy usługach online, ale czy naprawdę rozumiemy, jak one działają i jak je wykorzystać?
❌ trudności w prezentowaniu nowoczesnych systemów multimedialnych i usług łącznościowych Klientom,
❌ problemy z obsługą i diagnozowaniem usterek związanych z systemami infotainment,
❌ niedostateczną efektywność w sprzedaży usług online
…lub chcesz wynieść umiejętności związane z obsługą nowoczesnych systemów multimedialnych, zwiększyć pewność siebie w relacji z Klientem i podnieść jakość obsługi – to szkolenie jest dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Udoskonalenie umiejętności w zakresie obsługi i pomocy Klientowi.
✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji z Klientem w ramach sprzedaży i serwisu.
✅ Rozwój praktycznych umiejętności związanych z obsługą urządzeń Infotainment.
✅ Umiejętności radzenia sobie z problemami technicznymi w obsłudze systemów Infotainment.
Tworzymy dedykowane formy edukacyjne video i e-learningu dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!
Prezentacja dowolnego procesu, wyjaśnienia koncepcji lub instruktażu dotyczącego wykonywania określonej czynności krok po kroku.
Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Systemy multimedialne
Moduł 2: Personalizacja ustawień systemów multimedialnych
Moduł 3: Interfejsy BT / Android Auto/ Apple Car Play
Moduł 4: Usługi online w samochodzie
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Korzystanie i zrozumienie najnowszych technologii w systemach Infotainment.
Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.
Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.
Zyskują umiejętności obsługi systemów multimedialnych i usług online w samochodach.
Potrafią skutecznie doradzać Klientom w zakresie funkcji łączności i personalizacji ustawień.
Zwiększają pewność siebie w relacji z Klientem, oferując profesjonalne wsparcie.
Rozwijają praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów technicznych związanych z systemami Infotainment.
Zwiększają satysfakcję Klientów dzięki lepszej obsłudze i doradztwu technologicznemu.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:
🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),
🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,
🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.
Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie