Connectivity – systemy łączności, usługi online i multimedia samochodu

Z każdej strony docierają do nas informacje o systemach infotainment, Android Auto, Apple CarPlay czy usługach online, ale czy naprawdę rozumiemy, jak one działają i jak je wykorzystać?


Podczas szkolenia Twój zespół nie tylko zdobędzie wiedzę na temat funkcji tych systemów; dowie się przede wszystkim, jak skutecznie doradzać Klientom, rozwiązywać napotkane problemy techniczne i przedstawiać korzyści płynące z usług dostępnych w samochodach.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim salonie samochodowym obserwujesz:

trudności w prezentowaniu nowoczesnych systemów multimedialnych i usług łącznościowych Klientom – brak pełnej wiedzy na temat funkcjonalności i korzyści tych technologii,

problemy z obsługą i diagnozowaniem usterek związanych z systemami infotainment – brak umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów technicznych w samochodach,

niedostateczną efektywność w sprzedaży usług online – nieumiejętność przedstawiania wartości i korzyści płynących z usług dostępnych w samochodach

 
…lub chcesz wynieść umiejętności związane z obsługą nowoczesnych systemów multimedialnych, zwiększyć pewność siebie w relacji z Klientem i podnieść jakość obsługi – to szkolenie jest dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Udoskonalenie umiejętności w zakresie obsługi i pomocy Klientowi.

✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji z Klientem w ramach sprzedaży i serwisu.

✅ Rozwój praktycznych umiejętności związanych z obsługą urządzeń Infotainment.

✅ Umiejętności radzenia sobie z problemami technicznymi w obsłudze systemów Infotainment.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Systemy multimedialne

  • Gama urządzeń infotainment: cechy, zalety, korzyści.
  • Obsługa systemów multimedialnych i ich podstawowych funkcji.
  • Gniazda USB/ karty SD i inne elementy uzupełniające korzystanie z systemów multimedialnych.
2

Moduł 2: Personalizacja ustawień systemów multimedialnych

  • Dostępne funkcje i ustawienia urządzeń multimedialnych.
  • Wyposażenie funkcjonalne: Head Up Display/ cyfrowe wskaźniki.
  • Funkcje personalizacji ustawień samochodu.
3

Moduł 3: Interfejsy BT / Android Auto/ Apple Car Play

  • Podłączenie i obsługa funkcji smartfonu poprzez Bluetooth.
  • Podłączenie i obsługa interfejsów Android Auto/ Apple Car Play.
  • Korzystanie z aplikacji dostępnych w ramach interfejsów.
4

Moduł 4: Usługi online w samochodzie

  • Usługi online: budowa, działanie, sposoby łączności, dostawy usług online.
  • Pakiety usług i funkcje online dostępne w samochodzie.
  • Uruchomienie usług online/ potrzebne elementy/ obsługa w samochodzie.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Sprzedawców i doradców sprzedaży w branży motoryzacyjnej,
którzy chcą pogłębić wiedzę na temat systemów multimedialnych i łączności w samochodach, aby skutecznie doradzać Klientom.

2

Specjalistów ds. obsługi posprzedażowej i serwisantów,
którzy chcą rozwinąć umiejętności w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z systemami Infotainment oraz usługami online.

3

Menedżerów salonów samochodowych,
którzy pragną podnieść jakość obsługi Klientów w zakresie systemów multimedialnych i zapewnienia pełnej funkcjonalności usług łącznościowych.

4

Osób odpowiedzialnych za sprzedaż technologii i akcesoriów samochodowych,
które chcą nauczyć się, jak zaprezentować zalety systemów multimedialnych i usług online dostępnych w pojazdach.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Korzystanie i zrozumienie najnowszych technologii w systemach Infotainment.

Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.

Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Zyskują umiejętności obsługi systemów multimedialnych i usług online w samochodach.

Potrafią skutecznie doradzać Klientom w zakresie funkcji łączności i personalizacji ustawień.

Zwiększają pewność siebie w relacji z Klientem, oferując profesjonalne wsparcie.

Rozwijają praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów technicznych związanych z systemami Infotainment.

Zwiększają satysfakcję Klientów dzięki lepszej obsłudze i doradztwu technologicznemu.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie