Connectivity – systemy łączności, usługi online i multimedia samochodu

Z każdej strony docierają do nas informacje o systemach infotainment, Android Auto, Apple CarPlay czy usługach online, ale czy naprawdę rozumiemy, jak one działają i jak je wykorzystać?


Podczas szkolenia Twój zespół nie tylko zdobędzie wiedzę na temat funkcji tych systemów; dowie się przede wszystkim, jak skutecznie doradzać Klientom, rozwiązywać napotkane problemy techniczne i przedstawiać korzyści płynące z usług dostępnych w samochodach.
Forma realizacji: stacjonarna
Czas trwania: 2 dni

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim salonie samochodowym obserwujesz:

❌ trudności w prezentowaniu nowoczesnych systemów multimedialnych i usług łącznościowych Klientom,

❌ problemy z obsługą i diagnozowaniem usterek związanych z systemami infotainment,

❌ niedostateczną efektywność w sprzedaży usług online

 
…lub chcesz wynieść umiejętności związane z obsługą nowoczesnych systemów multimedialnych, zwiększyć pewność siebie w relacji z Klientem i podnieść jakość obsługi – to szkolenie jest dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Udoskonalenie umiejętności w zakresie obsługi i pomocy Klientowi.

✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji z Klientem w ramach sprzedaży i serwisu.

✅ Rozwój praktycznych umiejętności związanych z obsługą urządzeń Infotainment.

✅ Umiejętności radzenia sobie z problemami technicznymi w obsłudze systemów Infotainment.

Formy Digital – EduTech

Tworzymy dedykowane formy edukacyjne video i e-learningu dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!

Ikona film instruktażowy

Film instruktażowy

Prezentacja dowolnego procesu, wyjaśnienia koncepcji lub instruktażu dotyczącego wykonywania określonej czynności krok po kroku.

Ikona aplikacja

Aplikacja

Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Systemy multimedialne

  • Gama urządzeń infotainment: cechy, zalety, korzyści.
  • Obsługa systemów multimedialnych i ich podstawowych funkcji.
  • Gniazda USB/ karty SD i inne elementy uzupełniające korzystanie z systemów multimedialnych.
2

Moduł 2: Personalizacja ustawień systemów multimedialnych

  • Dostępne funkcje i ustawienia urządzeń multimedialnych.
  • Wyposażenie funkcjonalne: Head Up Display/ cyfrowe wskaźniki.
  • Funkcje personalizacji ustawień samochodu.
3

Moduł 3: Interfejsy BT / Android Auto/ Apple Car Play

  • Podłączenie i obsługa funkcji smartfonu poprzez Bluetooth.
  • Podłączenie i obsługa interfejsów Android Auto/ Apple Car Play.
  • Korzystanie z aplikacji dostępnych w ramach interfejsów.
4

Moduł 4: Usługi online w samochodzie

  • Usługi online: budowa, działanie, sposoby łączności, dostawy usług online.
  • Pakiety usług i funkcje online dostępne w samochodzie.
  • Uruchomienie usług online/ potrzebne elementy/ obsługa w samochodzie.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Sprzedawców i doradców sprzedaży w branży motoryzacyjnej,
którzy chcą pogłębić wiedzę na temat systemów multimedialnych i łączności w samochodach, aby skutecznie doradzać Klientom.

2

Specjalistów ds. obsługi posprzedażowej i serwisantów,
którzy chcą rozwinąć umiejętności w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z systemami Infotainment oraz usługami online.

3

Menedżerów salonów samochodowych,
którzy pragną podnieść jakość obsługi Klientów w zakresie systemów multimedialnych i zapewnienia pełnej funkcjonalności usług łącznościowych.

4

Osób odpowiedzialnych za sprzedaż technologii i akcesoriów samochodowych,
które chcą nauczyć się, jak zaprezentować zalety systemów multimedialnych i usług online dostępnych w pojazdach.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Korzystanie i zrozumienie najnowszych technologii w systemach Infotainment.

Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.

Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Zyskują umiejętności obsługi systemów multimedialnych i usług online w samochodach.

Potrafią skutecznie doradzać Klientom w zakresie funkcji łączności i personalizacji ustawień.

Zwiększają pewność siebie w relacji z Klientem, oferując profesjonalne wsparcie.

Rozwijają praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów technicznych związanych z systemami Infotainment.

Zwiększają satysfakcję Klientów dzięki lepszej obsłudze i doradztwu technologicznemu.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:

🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),

🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,

🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.

Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie

Zobacz również