Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim serwisie obserwujesz: 

❌ trudności w tłumaczeniu zagadnień technicznych Klientom, co prowadzi do nieporozumień i frustracji,

❌ bariery komunikacyjne wynikające z braku zaufania lub wiedzy Klientów na temat napraw i przeglądów,

❌ zwiększoną liczbę błędnych diagnoz wynikających z nieprecyzyjnego wyjaśniania przyczyn usterek,

❌ niezadowolenie Klientów z powodu trudności w zrozumieniu proponowanych rozwiązań lub kosztów napraw

 
…te wyzwania są powszechnie spotykane w branży, ale dzięki odpowiedniej wiedzy można je skutecznie przezwyciężyć. Nasze szkolenie może być rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój praktycznych umiejętności związanych z komunikacją.

✅ Zwiększenie pewności siebie w relacji doradczej tworzonej z Klientem serwisu.

✅ Udoskonalenie umiejętności rozmów z Klientem o zagadnieniach technicznych.

✅ Poprawa umiejętności w zakresie bycia zrozumianym przez Klienta podczas rozmowy.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Dlaczego rozmowa techniczna może być problemem

  • Obawy Klienta w komunikacji z serwisem.
  • Przebieg procesu komunikacji.
  • Proces komunikacji w realiach serwisu.
2

Moduł 2: Komunikacja – skąd klient czerpie informacje?

  • Źródła informacji o technice motoryzacyjnej.
  • Przykłady dezinformacji w sieci i innych źródłach.
3

Moduł 3: Jak rozmawiać o przeglądach, a jak o usterkach

  • Metody dotarcia do Klienta metodami analogii i pomocy naukowych.
  • Komunikacja w sprawach obsługowych.
  • Diagnostyka i naprawy gwarancyjne – różnice w komunikacji.
  • Przyczyna – konsekwencja – rozwiązanie. Metody komunikacji na przyjęciu bezpośrednim.
4

Moduł 4: Co robić, gdy powstają bariery komunikacyjne

  • Podstawowe reguły przekazywania czytelnego komunikatu.
  • Brak wiedzy i brak zaufania – bariery komunikacyjne.
  • Nawiązywanie relacji z Klientem jako podstawa skutecznej komunikacji.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Doradców serwisowych,
którzy muszą skutecznie komunikować się z Klientami na tematy techniczne i wyjaśniać zagadnienia dotyczące napraw oraz przeglądów.

2

Kierowników serwisów,
którzy chcą poprawić jakość komunikacji w zespole oraz z Klientami w kontekście zagadnień technicznych.

3

Pracowników obsługi klienta w serwisach samochodowych,
którzy są pierwszym punktem kontaktu i muszą efektywnie przekazywać informacje o stanie technicznym pojazdów.

4

Menedżerów sprzedaży w serwisach,
którzy chcą zwiększyć efektywność sprzedaży poprzez lepszą komunikację techniczną.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie efektywności sprzedaży w serwisach samochodowych.

Zniesienie barier komunikacyjnych z Klientem prowadzące do budowania długofalowych relacji.

Usprawnienie realizacji zleceń i poprawa jakości dokumentacji zlecenia.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Budują długotrwałe relacje z Klientami, zwiększając ich satysfakcję i lojalność.

Zdobywają umiejętności skutecznego tłumaczenia zagadnień technicznych w sposób zrozumiały dla Klientów.

Uczą się radzenia sobie z barierami komunikacyjnymi i budowania zaufania w relacji z Klientem.

Zwiększają efektywność w komunikowaniu przyczyn usterek oraz proponowanych rozwiązań.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie