Klient był nadmiernie obciążony obowiązkami związanymi z organizacją zaplecza logistycznego dla szkoleń jego pracowników. Szukał sposobu przekazania odpowiedzialności zaufanemu i solidnemu zewnętrznemu partnerowi.
Klient zmagał się z intensywnością końca roku oraz zaplanowanymi urlopami, co wpływało na dostępność pracowników. Dodatkowo, występowały problemy z brakiem dostępnych akcesoriów w magazynie Dealera, co utrudniało obsługę Klientów.
Wyzwaniem była chęć dokonania najlepszego wyboru: Klient chciał obsadzić ważne stanowisko koordynatora procesów biznesowych odpowiednią osobą o najlepszych predyspozycjach.
Projekt skierowany był do Działu Sprzedaży, w którym funkcjonował model sprzedaży oparty na licencjonowanej koncepcji Solution Selling.
Klient dążył do zaradzenia dużej rotacji pracowników, niskiej motywacji i wysokiej absencji chorobowej, a także utrzymaniu odpowiedniego poziomu jakości i wydajności produkcji w obliczu bardzo dynamicznego rozwoju firmy.
Urząd podjął decyzję o konieczności wprowadzenia systemowych rozwiązań usprawniających współpracę (w tym komunikację) z partnerami społecznymi.
Urząd podjął decyzję o konieczności wdrożenia usprawnień, które pozwolą na podniesienie jakości świadczonych usług. Poszukiwał standaryzowanych rozwiązań pozwalających na taką diagnozę organizacji, która da odpowiedź na temat kierunków, w których usprawnienia powinny być podjęte.